سامسونگ می‌تواند گوشی‌های گلکسی خود را با تبلت‌های مبتنی بر ویندوز 10 ادغام کند

اندروید و ویندوز دو پلتفرم کاملا متفاوت بوده و بدون شک رقابتی بسیار سخت در حوزه‌ی تکنولوژی نیز با یکدیگر خواهند داشت. به همین جهت اگر بخواهیم در مورد سازگاری داشتن این دو سیستم‌عامل با یکدیگر و همکاری‌های مایکروسافت و گوگل صحبت کنیم، احتمالا از همین حالا مطمئن می‌شوید که این همکاری و سازگاری پیدا […]

اندروید و ویندوز دو پلتفرم کاملا متفاوت بوده و بدون شک رقابتی بسیار سخت در حوزه‌ی تکنولوژی نیز با یکدیگر خواهند داشت. به همین جهت اگر بخواهیم در مورد سازگاری داشتن این دو سیستم‌عامل با یکدیگر و همکاری‌های مایکروسافت و گوگل صحبت کنیم، احتمالا از همین حالا مطمئن می‌شوید که این همکاری و سازگاری پیدا کردن بین این دو سیستم‌عامل نمی‌تواند چندان عمیق باشد.

به هر شکل این امکان برای دارندگان دستگاه‌های گلکسی سامسونگ وجود دارد که در آینده بتوانند از برخی از ویژگی‌های ویندوز استفاده نمایند. اخیرا نیز اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ در حال توسه یک ویژگی جدید با نام Galaxy Continuity می‌باشد که البته تصور نمی‌کنیم که همانند ویژگی Continuum ویندوز باشد، بلکه این احتمال وجود دارد تا شاهد یک Continuity مشابه با آنچه اپل ایجاد کرده، باشیم.

اخبار منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ در حال توسعه یک اپلیکیشن با نام Flux D می‌باشد که می‌تواند گوشی‌های گلکسی را با تبلت‌های ویندوزی خود همانند Galaxy TabPro S که اخیرا عرضه شده است، سازگار نماید. به کمک این ویژگی و زمانی که انصال برقرار شده باشد، کاربران می‌توانند تمامی اعلاناتی را که در گوشی خود دریافت می‌کنند، در تبلت ویندوزی خود و یا کامپیوتر شخصی که در حال استفاده از آن هستند نیز دریافت نمایند. به عنوان مثال اگر هنگام کار کردن با کامپیوتر باشید و ناگهان یک پیام جدید دریافت کنید، می‌توانید بدون قطع کردن کارتان برای چک کردن گوشی، پیام مورد نظر را مشاهده و حتی بدان پاسخ دهید.

هنوز مشخص نیست که این اپلیکیشن تا چه اندازه توسعه پیدا کرده و آیا به صورت جداگانه نیز عرضه خواهد شد یا نه. حتی اطلاعات رسمی مربوط به این ویژگی و همچنین اینکه در آینده دیگر چه محصولاتی می‌توانند با گوشی‌های گلکسی سازگار شوند، مشخص نشده که در این مورد باید منتظر باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال