فروش نمایشگرهای خمیده سامسونگ از مرز 1 میلیون دستگاه عبور کرد

امروز سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که اولین نمایشگر خمیده‌ای که آنها در سپتامبر سال 2014 با شماره مدل SD590C وارد بازار کردند، فروش بسیار خوبی داشته و آنها موفق شده‌اند تا بیش از 1 میلیون دستگاه از این نمایشگاه 27 اینچی را به فروش برسانند. نتیجه این فروش بالا باعث شده تا سامسونگ بر […]

امروز سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرد که اولین نمایشگر خمیده‌ای که آنها در سپتامبر سال 2014 با شماره مدل SD590C وارد بازار کردند، فروش بسیار خوبی داشته و آنها موفق شده‌اند تا بیش از 1 میلیون دستگاه از این نمایشگاه 27 اینچی را به فروش برسانند.

نتیجه این فروش بالا باعث شده تا سامسونگ بر اساس اطلاعاتی که مرکز تحلیل IDC منتشر کرده، 85 درصد از سهام نمایشگرهای خمیده فروخته‌شده در بازار را تا پایان سال 2015 در اختیار داشته باشد. این رنج نمایشکرها نیز شال محصولاتی با اندازه‌های میان 15 تا 34 اینچ خواهد بود.

اما مهندسی این نمایشگرها نیز موضوع دیگریست که باید بدان توجه داشته باشیم. سامسونگ تمام تلاش خود را داشته تا بتواند محصولات خویش را به شکل کاملا سازگار با چشمان انسان طراحی نموده و با به کارگیری مهندسی طراحی مرکز به سمت لبه‌های نمایشگر، بتواند آن را با مشاهده در فواصل دورتر نیز بهینه نماید. افزایش دادن کنتراست تصویر و همینطور زاویه دید بسیار عریض، سبب شده تا این نمایشگر بتواند مناسب بازی نیز باشد و شاید همین موضوع دلیل اصلی بسیاری از گیمرها برای خریداری آن باشد. در واقع سامسونگ توانسته با تولید این نمایشگر بسیار خوب، نیاز گیمرها و بسیاری از افراد دیگر را برطرف سازد.

معاون ارشد بخش نمایشگرهای سامسونگ، آقای Seog-gi Kim، اعلام کرده که از زمان عرضه شدن این نمایشگر در سال 2014، تکنولوژی‌های به کار رفته در آن به یک استاندارد تبدیل شده و حالا که محبوبیت نمایشگرهای خمیده در میان کاربران بیشتر از گذشته شده، مدیران سامسونگ نیز تمام تلاش خود را دارند تا بتوانند از تکنولوژی‌های جدیدتر و بهتر در نسل جدید نمایشگرهای خمیده استفاده نمایند.

فروش بسیار خوب نسل اول از نمایشگرهای خمیده سامسونگ باعث شد تا سامسونگ در سال 2015 بتواند با عرضه کردن نمایشگر 34 اینچی SE790C با میزان خمیدگی 3000R، موفقیت‌های قبلی خود را ادامه دهد.

اما به نظر شما آینده نمایشگرهای خمیده که حالا به صورت فوق عریض نیز در حال عرضه شدن می‌باشند، چگونه رقم خواهد خورد؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال