سامسونگ با انتشار ویدئویی برتری پنل امولد را نسبت به ال‎سی‎دی نمایش داد

با آن‎که شرکت Samsung Display هم‎چنان اعتقاد دارد ساخت نمایشگرهای ال‎سی‎دی ارزش لازم را دارد، ولی به خصوص نسبت به ابتکاراتی که همگان بپسندند و هم‎چنین تمامی درآمدی که اخیرا این شرکت از این راه به دست آورده، یعنی از طریق پنل‎های امولد، بی‎تفاوت نیست. به دنبال ایجاد محرک به دنبال افت قیمت‎ها، افزایش محبوبیت […]

با آن‎که شرکت Samsung Display هم‎چنان اعتقاد دارد ساخت نمایشگرهای ال‎سی‎دی ارزش لازم را دارد، ولی به خصوص نسبت به ابتکاراتی که همگان بپسندند و هم‎چنین تمامی درآمدی که اخیرا این شرکت از این راه به دست آورده، یعنی از طریق پنل‎های امولد، بی‎تفاوت نیست. به دنبال ایجاد محرک به دنبال افت قیمت‎ها، افزایش محبوبیت (به لطف فروش عالی گوشی‎های گلکسی اس سامسونگ)، و میزان تقاضای جدید اپل (که گفته می‎‌شود یک قرارداد 2.6 میلیارد دلاری با سامسونگ به منظور تامین پنل‎های امولد برای آیفون‎های مدل 2017 امضاء کرده است)، اگر بشود به تخمین تحلیل‎گران استناد کرد، دیودهای گسیل نور ارگانیک ممکن است تا سال 2018 تا حداکثر یک سوم صفحات نمایش تمامی گوشی‎های هوشمند را روشن کنند.

مشخص است که نمایشگرهای امولد برای سامسونگ بسیار مهم هستند. به منظور تبلیغ این فناوری، بخش نمایشگر این شرکت یک ویدئوی کوتاه منتشر کرده است که در آن امولد را با ال‎سی‎دی مقایسه می‎کند. این ویدئو تصاویر زنده‎ای را که در زمان‎های مختلفی از روز گرفته شده‎اند و نحوه‎ی به نظر آمدن آن‎ها را بر روی نمایشگرهای ال‎سی‎دی و امولد نشان می‎دهد. دقیقا با یک مقایسه‎ی منصفانه روبرو نیستیم، چون کفه‎ی ترازو مشخص است به سمت امولد سنگینی می‎کند. دیودهای ارگانیک به طور دائم به عنوان خروجی‎دهنده‎های تصاویر زنده‎تر و شارپ‎تر نشان داده‎ می‎شوند، که البته همیشه در دنیای واقعی این‎طور نیست. گرچه، نمایشگرهای امولد سامسونگ، به خصوص آن‎هایی که آخرین سری گوشی‎های گلکسی اس دیده می‎شوند، از نظر دقت رنگی و کیفیت تصویر برای نمایشگر موبایل امتیازهای بالایی در محک‎های بنچمارک به دست می‎آورند، حتی اگر عاری از نقص نباشند.

ویدئوی تبلیغاتی مذکور را می‎توانید در زیر مشاهد کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/IGuzn[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال