مدیر اجرایی سامسونگ: چیزی به عرضه گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو باقی نمانده است

سال‌های طولانی است که در مراسم و رویداد‌های مختلف، بخشی به منظور نمایش فناوری نمایشگر‌های تاشو شرکت‌ها اختصاص داده شده و کمپانی‌های مختلف طی آن نمونه‌های اولیه محصولات خود را به نمایش می‌‌گذارند. اما هم اینک سوال اینجاست که این گونه از نمایشگرها چه موقع قرار است مورد استفاده قرار بگیرند یا اینکه این نمایشگرها […]

سال‌های طولانی است که در مراسم و رویداد‌های مختلف، بخشی به منظور نمایش فناوری نمایشگر‌های تاشو شرکت‌ها اختصاص داده شده و کمپانی‌های مختلف طی آن نمونه‌های اولیه محصولات خود را به نمایش می‌‌گذارند. اما هم اینک سوال اینجاست که این گونه از نمایشگرها چه موقع قرار است مورد استفاده قرار بگیرند یا اینکه این نمایشگرها چگونه قرار است در یک گوشی هوشمند کاربری داشته باشند و دیگر اجزا سخت‌افزاری گوشی چگونه می‌توانند به همراه نمایشگر آن خم شوند. به تازگی خبرهای زیادی در مورد ساخت نمایشگر‌هایی با قابلیت خم شدن کامل منتشر شد. علاوه بر آن  شایعاتی نیز در مورد عرضه یک سری از این گوشی‌ها توسط شرکت سامسونگ وجود دارد. از سویی دیگر همان طور که احتمالا می‌دانید شرکت لنوو به تازگی طی رویداد خود به طور رسمی از نمایشگر‌های خمیده خود در قالب گوشی‌های هوشمند و تبلت رونمایی کرده است. اوایل هفته پیش بود که خبرهایی در مورد احتمال عرضه گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگر تاشو توسط سامسونگ طی مراسم MWC سال آینده در رسانه‌های خبری منتشر شد. همان طور که مشاهده کردید هم اینک خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد فناوری نمایشگرها تاشو وجود دارد. تا جایی که Gregory Lee، مدیر عامل بخش امریکای شمالی Samsung Electronics در مورد این موضوع واکنش نشان داد.

لی اعلام کرد که شرکت سامسونگ مدت زمانی بسیار زیادی است که در حال کار بر روی این پروژه می‌باشد؛ اما در هر صورت تا تجاری شدن این محصول و عرضه مستقیم آن به بازار کمی فاصله داریم. در حقیقت روند تولید آن کمی کند پیش می‌رود. زیرا با اینکه مانع خاصی به منظور تولید این سری از گوشی‌ها وجود ندارد، اما با این حال تولید این نوع از تلفن‌های هوشمند با قیمتی معقول، ما را بر آن داشته است تا بیشتر بر روی آن کار کرده تا بتوانیم با قیمتی مناسب‌تر آن را به بازارهای فروش عرضه کنیم.

لی در ادامه این طور اضافه کرد که: “خبر خوش برای کاربران و دوست‌داران محصولات سامسونگ این است که ما به تولید این سری از گوشی‌های هوشمند بسیار نزدیک شدیم و این به آن معناست که در آینده شاهد ارائه این سری از محصولات به بازارهای فروش جهانی خواهید بود. اما در هر صورت عرضه این سری از محصولات، در اولویت کارها و اهدف ما نخواهد بود.”

اما در نهایت تاریخ عرضه این محصول جدید چه زمانی خواهد بود. شاید اواخر سال میلادی جاری؟! زمانی که به این موضوع فکر می‌کنیم احتمال می‌دهیم که این شرکت کره‌ای در طی مراسم MWC که قرار است در ماه فوریه و مارس در سال 2017 برگزار شود، از این گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی کند. البته فعلا نمی‌توان اطلاعات دقیقی را در مورد مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌ها اذعان کرد و از طرفی حتی صحبت کردن در مورد تولید این سری از گوشی‌ها نیز شاید کمی زود باشد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال