سامسونگ برای ساعت‌های هوشمند بعدی خود دو پتنت جدید ارائه کرده است

دو پتنت جدیدی که سامسونگ به ثبت رسانده نشان می‌دهد که چشم‌بادامی‌های کره‌ای در حال تولید ساعت یا گجت پوشیدنی جدیدی هستند. پتنت اول که به نظر می‌رسد دستبند هوشمند باشد قابلیت انجام کارهای مختلف و قرار گرفتن در مکان‌های متفاوت را دارد. در پتنت اول می‌توان بند بسیار باریک این گجت پوشیندنی را شاهد […]

دو پتنت جدیدی که سامسونگ به ثبت رسانده نشان می‌دهد که چشم‌بادامی‌های کره‌ای در حال تولید ساعت یا گجت پوشیدنی جدیدی هستند. پتنت اول که به نظر می‌رسد دستبند هوشمند باشد قابلیت انجام کارهای مختلف و قرار گرفتن در مکان‌های متفاوت را دارد.

در پتنت اول می‌توان بند بسیار باریک این گجت پوشیندنی را شاهد بود. به نظر می‌رسد یک نمایشگر کوچک نیز به این پتنت برای کنترل کردن دیگر گجت‌ها متصل شده است. یک بند جداگانه‌ی دیگر نیز در این پتنت مشاهده می‌شود که برای قرار دادن این گجت پوشیدنی بر روی گردن یا اشیای مختلف است. درواقع کاربر می‌تواند با قرار دادن این گجت پوشیندنی یا دستبند هوشمند در مکان‌های مختلف، عملکرد متفاوتی را از این دستبند دریافت کند.

اما پتنت دوم حرف‌های بیشتری را برای گفتن دارد. در این پتنت می‌توان شاهد ساعت‌هوشمندی بود که دارای نمایشگر کاملا خمیده بر روی مچ دست فرد است. مدتی می‌شود که بحث نمایشگرهای خمیده و انعطاف‌پذیر از سوی شرکت سامسونگ شنیده می‌شود و شاید ساعت‌هوشمند بعدی این شرکت نیز به چنین نمایشگری مجهز شود.

به‌هر‌حال پتنت‌ها یا همان حق انحصاری به ثبت رساندن یک محصول ممکن است هیچ‌گاه در مرحله‌ی تولید قرار نگیرند و دو پتنت ثبت شده از سوی سامسونگ نیز ممکن است هرگز به تولید نرسند. به‌هر‌حال باید کمی بیشتر منتظر بمانیم تا مشخص شود سامسونگ برای گجت‌های پوشیدنی چه برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال