مشخصات گوشی هوشمند جدید سامسونگ لو رفت

مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی A8 در جدیدترین تصاویر لو رفته از گوشی به بیرون منتشر شده که تمامی شایعات گذشته مربوط به این گوشی را تا حدودی تایید می‌کند. بر اساس شایعات گذشته سامسونگ این گوشی را تبدیل به باریک‌ترین گوشی هوشمند خود خواهد کرد که این خبر نیز به حقیقت پیوست. گلکسی A8 سامسونگ […]

مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی A8 در جدیدترین تصاویر لو رفته از گوشی به بیرون منتشر شده که تمامی شایعات گذشته مربوط به این گوشی را تا حدودی تایید می‌کند. بر اساس شایعات گذشته سامسونگ این گوشی را تبدیل به باریک‌ترین گوشی هوشمند خود خواهد کرد که این خبر نیز به حقیقت پیوست.

مشخصات گوشی جدید سامسونگ لو رفت

گلکسی A8 سامسونگ از سه جهت دچار برتری به خصوصی می‌باشد. این گوشی تنها 5.9 میلی ‌متر ضخامت دارد، باتری 3050 میلی آمپری برای آن تعبیه شده و سنسور 16 مگاپیسکلی با قابلیت HDR و دیافراگم f/1.9 نیز بر روی دوربین اصلی گوشی قرار گرفته است.

مشخصات گوشی جدید سامسونگ لو رفت

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر Super AMOLED اشاره کرد که اندازه‌ی آن 5.7 اینچ بوده و رزولوشن 1080x 1920 را به کاربر تحویل می‌دهد. چیپست اسنپدراگون 615 به همراه چهار هسته‌ی Cortex-A53 با فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتزی و چهار هسته‌ی دیگر با فرکانس کاری 1 گیگاهرتزی به همراه پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 405 وظیفه‌ی اجرای نرم افزاری‌های گوشی را بر عهده دارند. میزان حافظه‌ی رم قرار داده شده بر روی گوشی 2 گیگابایت بوده و 16 گیگابایت نیز حافظه‌ی داخلی گوشی را تشکیل می‌دهد. طبیعتا این گوشی به آخرین نسخه از اندروید نیز مجهز می‌شود.

با توجه به این که در چند روز گذشته تصاویر و اطلاعات زیادی از گوشی گلکسی A8 به بیرون منتشر شده است انتظار می‌رود سامسونگ در چند روز آینده از این گوشی رونمایی کند.

مشخصات گوشی جدید سامسونگ لو رفت

مشخصات گوشی جدید سامسونگ لو رفت

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال