[ویدئو] بررسی ویژگی های گوشی‌هوشمند Galaxy A8 پیش از معرفی رسمی

کم‌کم به زمان معرفی گوشی‌هوشمند Galaxy A8 سامسونگ نزدیک می‌شویم. اخیرا شایعات بسیاری در مورد این گوشی‌هوشمند منتشر شده بود که به هیچ‌کدام از آنها نمی‌توانستیم اتکا کنیم تا اینکه امروز تصاویر و اطلاعاتی جدید از این گوشی‌هوشمند به علاوه‌ی یک ویدئو زنده از محصول بعدی سامسونگ در فضای مجازی انتشار یافت و توجه همگان را […]

کم‌کم به زمان معرفی گوشی‌هوشمند Galaxy A8 سامسونگ نزدیک می‌شویم. اخیرا شایعات بسیاری در مورد این گوشی‌هوشمند منتشر شده بود که به هیچ‌کدام از آنها نمی‌توانستیم اتکا کنیم تا اینکه امروز تصاویر و اطلاعاتی جدید از این گوشی‌هوشمند به علاوه‌ی یک ویدئو زنده از محصول بعدی سامسونگ در فضای مجازی انتشار یافت و توجه همگان را به خود جلب کرد. همچنین به تازگی این گوشی‌هوشمند گواهینامه‌های TENAA و FCC را نیز دریافت کرده است که می‌توانیم به عنوان یک منبع مطمئن به آنها نگاه کنیم.

شاید بسیاری از افراد نتوانند این ویدئو و اطلاعات منتشر شده از این گوشی‌هوشمند را قبول داشته باشند اما از آنجایی که این ویدئو از مرکز TENAA به بیرون درز پیدا کرده و مراکزی که گواهینامه‌های مختلف را برای گوشی‌های هوشمند منتشر می‌کنند از اولین منابع مطمئن در این زمینه به حساب می‌آیند، به سختی می‌توان این ویدئو را رد کرد. با این‌حال نشان دادن یک گوشی‌هوشمند معرفی‌نشده در چنین ویدئویی، شاید چندان قابل توجه نباشد.

با توجه به تصاویر منتشر شده از این گوشی‌هوشمند و همچنین ویدئویی که در آن شاهد نمایش زنده‌ی Galaxy A8 هستیم، بدنه‌ی کاملا فلزی این گوشی‌ چیزیست که شاید در اولین نگاه توجه شما را به خود جلب کند. البته این بدنه‌ی فلزی با توجه به فلزی بودن تمامی محصولات سری Galaxy A سامسونگ، موضوع عجیبی نیست. همچنین صفحه‌نمایش تلفن بعدی سامسونگ، 5.7-اینچ اندازه داشته و شاید بهتر باشد به جای استفاده از لفظ “گوشی‌هوشمند”، آن را یک “فبلت” بنامیم.

Samsung Galaxy A8 hands-on video surfaces 2

مشخصات فنی این گوشی در این ویدئو به صورت کامل مشخص شده‌اند که البته قرابت زیادی با دانسته‌های قبلی ما از شایعات منتشر شده دارند. طول و عرض Galaxy A8 برابر با 157.7×76.7×5.9 میلی‌متر می‌باشد که ضخامت بسیار کم آن، می‌تواند لقب “نازک‌ترین گوشی‌هوشمند ساخته‌ شده توسط سامسونگ” را به Galaxy A8 بدهد. سامسونگ برای پردازش وظایف مختلف، از چیپ میان‌رده Snapdrgon 615 با 8 هسته‌ی پردازشگر Cortex A53 استفاده کرده که نیمی از آنها با کلاک 1.7 گیگاهرتز و نیمی دیگر با کلاک 1.0 گیگاهرتز کار خواهند کرد. پردازشگر گرافیکی این چیپ نیز Adreno 405 خواهد بود که از شبکه‌ی 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند.

میزان حافظه‌ی رم Galaxy A8، دو گیگابایت و فضای داخلی این گوشی جهت ذخیره‌سازی اطلاعات نیز 16 گیگابایت خواهد بود. البته این گوشی از اسلات کارت حافظه‌ی Micro SD نیز پشتیبانی می‌کند اما حداکثر حجمی که پشتیبانی می‌شود، هنوز معلوم نیست. دوربین اصلی این گوشی‌هوشمند، سنسوری 16-مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی آن نیز سنسوری 5-مگاپیکسلی دارد. دکمه‌ی فیزیکی اصلی نیز به سنسور اسکنر اثر انگشت مجهز شده تا امنیت کاربران تا حد زیادی تضمین شود. موارد دیگر نیز شامل باتری 3050 میلی‌آمپرساعتی و اندروید 5.1.1 آبنبات‌چوبی در کنار رابط کاربری TouchWiz می‌شود.

تنها مواردی که شاید برای شما نیز سوال باشد و هنوز مشخص نشده، زمان عرضه‌ی Samsung Galaxy A8 و قیمت آن می‌باشد که باید اعلام رسمی این مورد از سوی خود سامسونگ باشیم. در ادامه می‌توانید ویدئوی منتشر شده از این گوشی‌هوشمند را مشاهده نمایید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/Casg7[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال