گوشی‌هوشمند Samsung Galaxy A8 نیز مجوز TENAA را دریافت کرد

چند صباحیست که اخبار گوشی‌هوشمند Samsung Galaxy A8 توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و تیتر شماره‌ی یک همه‌ی وب‌سایت‌ها شده، اما روز گذشته و همزمان با دریافت مجوز TENAA از مرکز مخابراتی چین، تصاویری زنده از یکی از گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ با شماره‌ی مدل SM-A8000 منتشر شده که به نظر می‌رسد به […]

چند صباحیست که اخبار گوشی‌هوشمند Samsung Galaxy A8 توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و تیتر شماره‌ی یک همه‌ی وب‌سایت‌ها شده، اما روز گذشته و همزمان با دریافت مجوز TENAA از مرکز مخابراتی چین، تصاویری زنده از یکی از گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ با شماره‌ی مدل SM-A8000 منتشر شده که به نظر می‌رسد به تلفن Galaxy A8 مربوط باشد.

البته بر طبق روال همیشگی نیز اطلاعاتی از این گوشی‌هوشمند منتشر شده که می‌تواند به شایعات قبلی پایان دهد. پیشتر و در یکی از بنچمارک‌های منتشر شده، به اشتباه تصور می‌کردیم که صفحه‌نمایش این گوشی‌هوشمند، 5.5 اینچ اندازه خواهد داشت. اما بر اساس اطلاعات جدیدی که در اختیارمان قرار گرفته، این گوشی‌هوشمند صفحه‌نمایشی AMOLED و 5.7-اینچی با وضوح تصویر FullHD خواهد داشت.

در مورد چیپ به کار رفته باید بگوییم که هنوز مدل آن اعلام نشده و ما تنها می‌دانیم که این چیپ، پردازنده‌ای 8-هسته‌ای با فرکانس حداکثر 1.7 گیگاهرتز خواهد داشت که احتمال می‌رود این چیپ، Snapdragon 615 باشد. 2 گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پشتیبانی از اسلات کارت حافظه‌ی MircoSD با پشتیبانی از حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت، از دیگر مشخصات اصلی این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آید.

Samsung Galaxy A8 passes TENAA certification 2 Samsung Galaxy A8 passes TENAA certification 3 Samsung Galaxy A8 passes TENAA certification 4

موردی که کمی مبهم به نظر می‌رسد، سنسور دوربین به کار رفته در گوشی‌هوشمند Galaxy A8 می‌باشد. طبق اطلاعات، دوربین این گوشی‌ سنسوری 8-مگاپیکسلی خواهد داشت و احتمالا یک مدل دیگر با سنسور 16-مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. البته بعید به نظر می‌رسد که این گوشی‌هوشمند سنسوری 8-مگاپیکسلی داشته باشد چرا که در تلفن Samsung Galaxy A7، سنسوری 13-مگاپیکسلی برای دوربین اصلی به کار گرفته شده بود. به هر حال، دوربین سلفی این گوشی نیز سنسوری 5-مگاپیکسلی خواهد داشت تا مشکلی در ثبت تصاویر سلفی وجود نداشته باشد.

اما افرادی که علاقه‌ی زیادی به ابعاد این تلفن هوشمند و جدید دارند، باید بدانند که محصول جدید سامسونگ یعنی Galaxy A8، ابعادی برابر با 5.94×76.77×158 میلی‌متر دارد و می‌توان به آن، لقب باریکترین گوشی‌هوشمند ساخته شده توسط سامسونگ را داد. با اینکه فبلت جدید اندازه‌ی بزرگی نسبت به سایر محصولات بازار دارد، اما وزن آن واقعا پایین بوده و تنها 142 گرم وزن دارد. همچنین ما هنوز مطمئن نیستیم که باتری این گوشی‌هوشمند به خاطر ضخامت کمی که دارد، 3050 میلی‌آمپرساعت ظرفیت خواهد داشت یا نه اما هیچ شکی نیست که مهندسین سامسونگ به سختی در حال کار بر روی این گوشی‌هوشمند هستند.

هنوز زمان عرضه‌ی گوشی‌هوشمند Samsung Galaxy A8 اعلام نشده اما قرار است این تلفن هوشمند به همراه سیستم‌عامل اندروید 5.1 در اختیار کاربران قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال