گوشی گلکسی C10 مجهز به دوربین دوگانه و بیکسبی خواهد بود

معمولا سامسونگ تمامی قدرت خود را بر روی گوشی‌های سری S و Note قرار می‌دهد و سعی می‌کند تا بهترین پرچم‌داران را به دنیای گوشی‌های‌هوشمند معرفی کند اما به تازگی سیاست سامسونگ در معرفی بهترین گوشی‌های میان‌رده به نظر می‌رسد جواب داده است. این شرکت کره‌ای تبار تصمیم دارد تا بعد از معرفی و عرضه‌ی […]

معمولا سامسونگ تمامی قدرت خود را بر روی گوشی‌های سری S و Note قرار می‌دهد و سعی می‌کند تا بهترین پرچم‌داران را به دنیای گوشی‌های‌هوشمند معرفی کند اما به تازگی سیاست سامسونگ در معرفی بهترین گوشی‌های میان‌رده به نظر می‌رسد جواب داده است. این شرکت کره‌ای تبار تصمیم دارد تا بعد از معرفی و عرضه‌ی نسبتا موفق گلکسی C9، به دنبال جانشین این گوشی باشد و گوشی گلکسی C10 را نیز روانه بازار کند.

میان‌رده بودن گوشی مورد اشاره به این معنا نیست که این گوشی از قابلیت‌های مطرح امروزی برخوردار نخواهد بود. تصاویر رندر فاش شده از گوشی‌هوشمند گلکسی C10 سامسونگ قابلیت‌های جذاب این گوشی را فاش کرده است. از مهم‌ترین این قابلیت‌ها می‌توان به دوربینی دوگانه و دستیار صوتی بیکسبی اشاره کرد.

در تصویر رندر فاش شده می‌توان به وضوح شاهد جای خالی دوربین دوگانه‌ی گوشی بود. سامسونگ به نظر می‌رسد برای این گوشی دوربینی دوگانه را به همراه فلاش در نظر گرفته است. همچنین در این تصویر می‌توان به قسمتی اشاره کرد که احتمالا مخصوص دکمه‌ی دستیار صوتی معروف سامسونگ، بیکسبی تعبیه شده است.

دوربین دوگانه و دستیار صوتی بیکسبی معمولا در گوشی‌های بالارده‌ی این شرکت دیده می‌شود اما به نظر می‌آید که سامسونگ سیاستی جدید را برای گوشی‌های میان‌رده‌ی خود نیز در نظر گرفته است. به تازگی اطلاعات زیادی از گوشی C10 شنیده می‌شود و شاید طی روزهای آینده باز هم خبرهای بیشتری در این مورد منتشر شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال