تصاویر رندر جدیدی از گلکسی C5 سامسونگ به بیرون درز کرد

گوشی‌هوشمند گلکسی C5، یکی از گوشی‌های سری C سامسونگ، به تازگی مورد توجه افشاگران و وب‌سایت‌های مختلف اینترنتی قرار گرفته و تاکنون تصاویر بسیار زیادی از این گوشی فاش شده ، به طوری‌ که این دستگاه حتی در آژانس رگولاتوری TENNA کشور چین هم رویت شده است. تصاویر فاش شده از این گوشی به قدری […]

گوشی‌هوشمند گلکسی C5، یکی از گوشی‌های سری C سامسونگ، به تازگی مورد توجه افشاگران و وب‌سایت‌های مختلف اینترنتی قرار گرفته و تاکنون تصاویر بسیار زیادی از این گوشی فاش شده ، به طوری‌ که این دستگاه حتی در آژانس رگولاتوری TENNA کشور چین هم رویت شده است. تصاویر فاش شده از این گوشی به قدری زیاد هستند که سامسونگ برای در دست گرفتن اوضاع، بهتر است هر چه سریع‌تر این گوشی را معرفی کند و تصویر جدید فاش شده هم همین مسئله را نشان می‌دهد.

تصویر رندر جدید منتشر شده از گوشی گلکسی C5 سامسونگ که رنگ طلایی هم دارد، نشان می‌دهد که سامسونگ تمرکز اصلی خود را بر روی جنس بدنه‌ی فلزی گوشی قرار داده و می‌خواهد با همین جنس تبلیغات خود را شروع کند. احتمالا طی چند روز آینده، این گوشی‌هوشمند میان‌رده‌ی جدید شرکت کره‌ای تبار سامسونگ، در کشور چین معرفی خواهد شد.

همانند اکثر گوشی‌های سامسونگ، این گوشی 5.2 اینچی از نمایشگری Super AMOLED برخوردار خواهد بود که تصاویر را با رزولوشن فول‌اچ‌دی نشان می‌دهد؛ در زیر همین نمایشگر، چیپست شرکت کوالکام، اسنپ‌دراگون 617 قرار گرفته که در کنار 4 گیگابایت رم، وظیفه‌ی اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را با یکدیگر برعهده گرفته‌اند. از دیگر مشخصات فاش شده می‌توان به حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی به همراه درگاه کارت حافظه و نسل چهارم اینترنت همراه با حداکثر سرعت 150Mbps اشاره کرد. سامسونگ برای میان‌رده‌ی جدید خود، سنسوری 16 مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی قرار داده که با کمک فلش دو‌گانه‌ی گوشی، سعی دارد تا تصاویر را به بهترین شکل ممکن ثبت کند. سلفی‌دوستان هم می‌توانند از سنسور 8 مگاپیکسلی تعبیه شده در دوربین جلو به راحتی استفاده کنند و باتری 2600 میلی‌آمپری گلکسی C5، مطمئن می‌شود تا کاربر مشکلی را در کار روزانه با گوشی نداشته باشد.

آن‌طور که پیداست، میان‌رده‌ی جدید غول دنیای تکنولوژی و گوشی‌های‌هوشمند، از اندروید 6.0.1 به صورت پیش‌فرض پشتیبانی کرده و 6.7 میلی‌متر هم ضخامت و 153 گرم وزن خواهد داشت. اگر از همین الان تصمیم به خرید این گوشی گرفته‌اید باید کمی صبر کنید و ببینید که آیا سری جدید میان‌رده‌های سامسونگ منحصرا در چین فروخته می‌شود یا بازارهای دیگر نیز می‌توانند از این گوشی استفاده کنند.