گلکسی C5 Pro سامسونگ در بنچمارک GFXBench رویت شد

گوشی‌هوشمند گلکسی C5 Pro که به تازگی تاییدیه‌ی رگولاتوری TENNA و Wi-Fi را دریافت کرده و حالا در بنچمارک GFXBench رویت شده است. مشخصه‌های فنی قرار گرفته در این بنچمارک حکایت از این موضوع دارند که با گوشی غول‌پیکر 5.5 اینچی مواجه خواهیم بود. اندازه‌ی نمایشگر این گوشی در حالی در این بنچمارک 5.5 اینچ […]

گوشی‌هوشمند گلکسی C5 Pro که به تازگی تاییدیه‌ی رگولاتوری TENNA و Wi-Fi را دریافت کرده و حالا در بنچمارک GFXBench رویت شده است. مشخصه‌های فنی قرار گرفته در این بنچمارک حکایت از این موضوع دارند که با گوشی غول‌پیکر 5.5 اینچی مواجه خواهیم بود.

اندازه‌ی نمایشگر این گوشی در حالی در این بنچمارک 5.5 اینچ ذکر شده که پیش از این در تاییدیه‌ی TENNA نمایشگر 5.2 اینچی برای آن در نظر گرفته شده بود. معمولا بنچمارک GFX در اندازه‌ی نمایشگر گوشی‌های‌هوشمند اشتباه می‌کند و این بار نیز ممکن است این اشتباه رخ داده باشد.

درهرحال، از دیگر مشخصه‌های فنی این گوشی می‌توان به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2.2 گیگاهرتز اشاره کرد. نمایشگر این گوشی رزولوشن فول‌اچ‌دی را به کاربران تحویل خواهد داد و احتمالا با گوشی با رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی مواجه خواهیم بود. انتظار می‌رود سامسونگ از دو سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین جلو و اصلی این گوشی استفاده کند. تمامی مشخصات مذکور با مشخصه‌هایی که پیش از این فاش شده‌ بودند یکی بوده و در این قسمت تفاوتی دیده نمی‌شود.

براساس شایعات، گمان می‌رود گلکسی C5 Pro به همراه برادر بزرگ‌تر خود، C7 Pro از اول بهمن‌ ماه برای فروش قرار بگیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال