گلکسی C7 Pro سامسونگ در بنچمارک Geekbench رویت شد

با توجه به اخبار منتشر شده انتظار می رود از گوشی گلکسی C7 Pro در ماه آینده رونمایی شود. این گوشی اخیرا مراحل تستِ بنچمارکِ Geekbench را پشت سر گذاشته و اطلاعات مختصری از مشخصات سخت افزاری آن فاش شده است. مدلی که تحت آزمون گیک بنچ قرار­گرفته است SM-C7010 نام دارد و مطابق اطلاعات […]

با توجه به اخبار منتشر شده انتظار می رود از گوشی گلکسی C7 Pro در ماه آینده رونمایی شود. این گوشی اخیرا مراحل تستِ بنچمارکِ Geekbench را پشت سر گذاشته و اطلاعات مختصری از مشخصات سخت افزاری آن فاش شده است. مدلی که تحت آزمون گیک بنچ قرار­گرفته است SM-C7010 نام دارد و مطابق اطلاعات به­‌دست آمده از پردازنده اسنپ‌دراگون 625 در آن استفاده شده که پردازنده‌­ای هشت هسته­‌ای با فرکانس 2.21 گیگاهرتز بوده است. 4­گیگابایت رم و اندورید 6.0.1  از جمله مشخصات دیگر این گوشی هستند.

اطلاعات اولیه دستگاه C7 Pro که ابتدا در­سایت صادرات و واردات Zabuba هند مشاهده شده بود، نشان می­‌دهد که این گوشی دارای نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح تصویر1080 در 1920 است.

چهار دستگاه گوشی که از کشور کره جنوبی به هند ارسال شده‌­اند، قیمتی برابر 199 دلار دارند البته این بدان معنی نیست که قیمت این گوشی­‌ها در زمان عرضه نیز همین مقدار­خواهد­­ بود، چرا که این قیمت تنها برای اهداف نظارتی و رگولاتوری لحاظ شده است.prod

اما عملکرد این گوشی در بنچمارکِ Geekbench چگونه بوده است؟ بنا به نتایج منتشر شده، C7 Pro در آزمون تک هسته­‌ای امتیاز 1000 و در آزمون چند هسته­‌ای امتیاز 5679 را به‌­دست آورد. تست گیک بنچ چندین‌­بار روی این گوشی انجام شده و درنهایت، نتایج تقریبا یکسانی به­‌دست آمده است.

محصولات گلکسی C اغلب دارای ضخامت کمی هستند. اگرچه ما اطلاعات دقیقی درباره ضخامت گلکسی سی 7 پرو نداریم اما می­‌دانیم که ضخامت گلکسی C7 حدود 6.7 میلی­‌متر می­‌باشد و C7 Pro نیز می­تواند ظاهری مشابه داشته باشد.

بعلاوه، گلکسی C7 از تکنولوژی NFC پشتیبانی کرده و دکمه هوم آن به یک حسگر اثر انگشت مجهز شده است.  انتظار می‌رودکه مدل پرو نیز چنین ویژگی­‌هایی داشته باشد و بتواند از سیستم پرداخت سامسونگ پشتیبانی کند.

با توجه به معرفی این محصول در ماه آینده، به‌زودی به تمام اطلاعات فنی این محصول مشخص خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال