گوشی گلکسی C7 Pro سامسونگ مجوز FCC را دریافت کرد

با دریافت مجوز FCC، گوشی‌هوشمند گلکسی C7 Pro سامسونگ یک قدم دیگر به معرفی رسمی نزدیک‌تر شد. این گوشی که قرار است در اول بهمن ماه سال جاری معرفی شود با رونمایی در رگولاتوری FCC تقریبا خود را به طور کامل نشان داده و مشخصه‌های فنی آن کاملا فاش شده است. تاییدیه‌ی رگولاتوری FCC نشان می‌دهد که […]

با دریافت مجوز FCC، گوشی‌هوشمند گلکسی C7 Pro سامسونگ یک قدم دیگر به معرفی رسمی نزدیک‌تر شد. این گوشی که قرار است در اول بهمن ماه سال جاری معرفی شود با رونمایی در رگولاتوری FCC تقریبا خود را به طور کامل نشان داده و مشخصه‌های فنی آن کاملا فاش شده است.

تاییدیه‌ی رگولاتوری FCC نشان می‌دهد که گوشی مورد اشاره به باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعتی مجهز گردیده است. گوشی‌هوشمند C7 Pro نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی را به همراه چیپست اسنپ‌دراگون 626 به کاربر تحویل خواهد داد. چیپست مذکور دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با قدرت پردازش  2.2 بوده و تراشه‌ی گرافیکی Adreno 506 نیز در کنار آن گنجانده خواهد شد. 4 گیگابایت رم و فضای داخلی 64 گیگابایتی از دیگر مشخصه‌های محصول جدید سامسونگ به شمار می‌روند.

گوشی جدید سامسونگ دارای دو سنسور 16 مگاپیکسلی برای هر دو دوربین جلو و عقب خواهد بود. در حالی که انتظار می‌رفت تمامی گوشی‌های عرضه شده در سال 2017 به صورت پیش‌فرض اندروید نوقا را با خود یدک بکشند، به نظر می‌رسد این گوشی با اندروید 6.0.1 روانه بازار می‌شود.

در هفته‌ی گذشته تصاویر این گوشی در رگولاتوری TENNA چین نیز مشاهده شد. در این تصاویر به طراحی متفاوت خط آنتن‌های این گوشی از سوی سامسونگ که به صورت شکاف مانند طراحی شده‌ بودند اشاره کردیم. لازم است اشاره کنیم که گوشی مورد بحث ما از لیبل  FCC E نیز استفاده کرده که نشان می‌دهد این گوشی‌هوشمند دارای باتری غیر قابل تعویض خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال