تست باتری تلفن هوشمند Samsung Galaxy Core Prime

گلکسی کُور پرایم، نام یک تلفن هوشمند تقریبا میان رده از سامسونگ است که با یک قیمت نچندان بالا، امکانات مناسبی را در اختیار یک کاربر عادی قرار میدهد. نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 480 × 800 پیکسل، اندروید 4.4 کیت کت با رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ، پردازنده 4 هسته ای و 64 بیتی […]

گلکسی کُور پرایم، نام یک تلفن هوشمند تقریبا میان رده از سامسونگ است که با یک قیمت نچندان بالا، امکانات مناسبی را در اختیار یک کاربر عادی قرار میدهد.

نمایشگر 4.5 اینچی با رزولوشن 480 × 800 پیکسل، اندروید 4.4 کیت کت با رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ، پردازنده 4 هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 410، یک گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، قابلیت اضافه کردن کارت حافظه میکرو اس دی و دوربین های 5 و 2 مگاپیکسلی در پشت و جلوی دستگاه به همراه یک باتری 2000 میلی آمپری تمام مشخصات اصلی این تلفن هوشمند را شامل میشوند.

اما درحالی که شاید یک باتری 2000 میلی آمپری با تکنولوژی یک یا چند سال پیش، عمر باتری خیلی خوبی را در اختیار کاربر قرار نمیداد، در حال حاضر با پیشرفت های چشمگیری که اتفاق افتاده (مخصوصا در ساخت پردازنده های جدید و قطعات کم مصرف) شاهد افزایش عمر باتری بصورت نسبی در تمام تلفن های هوشمند هستیم.

به همین دلیل گلکسی کور پرایم با این باتری متوسط، توانسته است یک عمر باتری خوب را ارائه دهد که در زیر به تشریح آن می پردازیم.

بر اساس بررسی های انجام شده توسط GSMArena این تلفن هوشمند توانسته است 16 ساعت و 39 دقیقه پاسخگوی مکالمه تلفنی در شبکه 3G باشد که رکورد خوبی بنظر می آید.

در تست وبگردی با اینترنت Wi-Fi نیز رکورد به دست آمده 10 ساعت و 5 دقیقه بوده است که باز برای یک تلفن ارزان قیمت و پایین رده رکورد بسیار خوبی است.

برای پخش ویدئو نیز رکورد 10 ساعت و 12 دقیقه ثبت شده است که باز عدد بسیار مناسبی میباشد.

اما در نهایت اگر کسی بخواهد با این تلفن هوشمند روزانه یک ساعت وبگردی کند، یک ساعت مکالمه داشته باشد و یک ساعت ویدئو ببیند، باتری آن با یک بار شارژ کامل برای 75 ساعت پاسخگو خواهد بود. یعنی کمی بیشتر از 3 روز نیاز به شارژ مجدد خواهد بود که در شرایط فعلی و در مقایسه به سایر تلفنهای هوشمند بسیار مناسب بنظر میرسد.

پس اگر شما هم دنبال یک تلفن هوشمند با مشخصات مناسب و قیمت پایین و البته عمر باتری خوب هستید، Galaxy Core Prime یکی از بهترین گزینه های شما خواهد بود!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال