تست باتری و بررسی کوتاه Samsung Galaxy E7 (تک سیم و دو سیمکارته)

گلکسی E7 سامسونگ را میتوان نمونه بارز یک فبلت میان‌رده‌ی خوب نامید. نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی، چیپست 4 هسته‌ای اسنپدراگون 410 در کنار 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش با کارت حافظه میکرو اس دی) و البته دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلو تمام نیازهای یک […]

گلکسی E7 سامسونگ را میتوان نمونه بارز یک فبلت میان‌رده‌ی خوب نامید. نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی، چیپست 4 هسته‌ای اسنپدراگون 410 در کنار 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی (قابل افزایش با کارت حافظه میکرو اس دی) و البته دوربین های 13 و 5 مگاپیکسلی در پشت و جلو تمام نیازهای یک کاربر معمولی را تامین می‌کند.

اگر هم نگران عمر باتری یک تلفن هوشمند 5.5 اینچی باشید، باید بگوییم جای نگرانی نیست و سامسونگ فکر این مورد را نیز کرده و باتری 2950 میلی آمپری آن، بخوبی پاسخگوی مصارف روزانه‌ی شما خواهد بود.

حالا این تلفن هوشمند نیز توسط GSMArena به چالش کشیده شده تا ببینیم باتری آن چقدر دوام خواهد آورد.

تست باتری Samsung Galaxy E7

در تست‌های انجام شده، گلکسی ای7 در قسمت مکالمه تلفنی 3G توانسته است به رکورد 20 ساعت و 4 دقیقه دست یابد که بنظر بسیار خوب می‌آید.

در هنگام پخش مداوم ویدئو نیز رکورد بسیار عالی 14 ساعت و 57 دقیقه برای این گوشی ثبت شده که در نوع خود کم‌نظیر است و تنها تعداد انگشت شماری از تلفن‌های هوشمند تاکنون توانسته‌اند به این رکورد دست یابند.

اما نکته ناامید کننده‌ی این گوشی در تست وبگردی است که رکورد 8 ساعت و 17 دقیقه برای آن ثبت شده و سطح آن را نسبت به سایر گوشی‌های، نسبتا پایین می‌آورد.

درنهایت اگر شما نسخه تک سیمکارت این گوشی را داشته باشید و روزانه برای یک ساعت وبگردی، یک ساعت مکالمه تلفنی و یک ساعت پخش ویدئو از گوشی خود استفاده کنید، باتری گوشی شما برای 78 ساعت (کمی بیشتر از 3 روز) برایتان کار خواهد کرد.

عمر باتری نسخه دو سیمکارته گلکسی E7

این گوشی نیز تنها 2 ساعت کمتر دوام آورده و پس از 76 ساعت خاموش خواهد شد.

شاید این نکته نیز برایتان جالب باشد که بدانید این دو گوشی را اگر استفاده نکنید، به ترتیب برای 12 و 11 روز در حالت استندبای (نمایشگر خاموش) روشن خواهند ماند.

ایرادات و کمبودهای گلکسی ای7 سامسونگ

اما احیانا اگر خواستید آن را خریداری کنید، یادتان باشد که سامسونگ نمایشگر این گوشی را با محافظ گوریلاگلس نپوشانده و اینکه این گوشی هنوز (حداقل در زمان ارسال این مطلب) از اندروید 4.4.4 استفاده می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال