رونمایی سامسونگ از گوشی‌هوشمند گلکسی J Max؛ صفحه‌نمایش 7 اینچی در کنار باتری 4000 میلی‌‌آمپر ساعتی

تنها چند روز از وقوع شایعات مختلف در مورد گوشی جدید شرکت سامسونگ، گلکسی J Max، بیشتر نمی‌گذرد که سامسونگ تصمیم گرفته تا این گوشی را به صورت رسمی معرفی کند. فبلت غول‌پیکر کره‌ای، به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با پردازش 1.5 گیگاهرتزی مجهز شده و همان‌طور که در شایعات گذشته نیز داشتیم، نمایشگری 7 اینچی […]

تنها چند روز از وقوع شایعات مختلف در مورد گوشی جدید شرکت سامسونگ، گلکسی J Max، بیشتر نمی‌گذرد که سامسونگ تصمیم گرفته تا این گوشی را به صورت رسمی معرفی کند. فبلت غول‌پیکر کره‌ای، به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با پردازش 1.5 گیگاهرتزی مجهز شده و همان‌طور که در شایعات گذشته نیز داشتیم، نمایشگری 7 اینچی با رزولوشن WXGA بر روی آن قرار گرفته است.

شاید با دیدن نمایشگر غول‌پیکر این گوشی، ابعاد آن فکر شما را مشغول کند؛ ابعاد گوشی گلکسی J Max سامسونگ 186.9 در 108.8 در 8.7 میلی‌متر بوده که 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه باتری قدرت‌مند با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعتی در آن گنجانده شده است. سامسونگ فبلت غول‌پیکر خود را به دو سنسور 8 و 2 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی مجهز کرده و اندروید 5.1 لالی‌پاپ را به عنوان نسخه‌ی اندروید پیش‌فرض، در نظر گرفته است.

Samsung Galaxy J Max goes official with 7-inch display, 4,000mAh battery2

باتوجه به اندازه‌ی نمایشگر گوشی، سامسونگ در جبعه‌ی گلکسی J Max هدستی را قرار داده که با اتصال بلوتوث به گوشی، عمل مکالمه را برای شما آسان‌تر می‌کند. پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه، دو سیم‌کارت و ویژگی‌هایی نظیر فشرده‌سازی دیتا و حالت S Bike از دیگر مشخصه‌های این گوشی هستند.

گوشی تازه‌وارد سامسونگ که در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه می‌شود قیمتی معادل 200 دلار خواهد داشت؛ انتظار می‌رود سامسونگ این گوشی را تا اوایل ماه آینده وارد بازار کشور هند کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال