گوشی‌هوشمند گلکسی J2 2016 رسما توسط سامسونگ معرفی شد

پس از انتشار تصاویر و اطلاعات مختلف از نسخه‌ی 2016 گوشی‌هوشمند گلکسی J2، حالا این گوشی جدید به صورت رسمی و با امکانات بسیار خوبی توسط سامسونگ معرفی شده است. مشخصات فنی این محصول می‌تواند بسیاری از رقبا را به چالش بکشاند چرا که این گوشی‌هوشمند 140 دلاری به پردازنده‌ای 4 هسته با فرکانس 1.5 گیگاهرتز […]

پس از انتشار تصاویر و اطلاعات مختلف از نسخه‌ی 2016 گوشی‌هوشمند گلکسی J2، حالا این گوشی جدید به صورت رسمی و با امکانات بسیار خوبی توسط سامسونگ معرفی شده است.

مشخصات فنی این محصول می‌تواند بسیاری از رقبا را به چالش بکشاند چرا که این گوشی‌هوشمند 140 دلاری به پردازنده‌ای 4 هسته با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و صفحه‌نمایشی 5 اینچی مجهز شده و با 1.5 گیگابایت حافظه‌ی رم، 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی، تمامی نیازهای روزمره کاربران را برطرف خواهد کرد. لازم به ذکر است که دوربین پشتی این دستگاه به سنسوری 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن نیز به دوربینی 5 مگاپیکسلی مجهز شده که می‌تواند تصاویر بسیار خوبی را ثبت کند.

Samsung Galaxy J2 (2016) officially unveiled with Smart Glow notifications2

در رابطه با اندازه‌ی گوشی نیز سامسونگ سعی کرده تا این محصول را با ضخامتی 8 میلی‌متری، یک محصول ظریف را پیش روی کاربران قرار دهد. گلکسی J2 2016 قرار است در سه رنگ مختلف سفید، مشکی و البته طلایی همراه با اندروید 6.0 مارشمالو، وارد بازار شود. پ

اما چیزی که باعث شده تا این گوشی پایین‌رده و قدرتمند بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار بگیرد، ویژگی جدید و انحصاری آن با نام Smart Glow می‌باشد که امکان رنگ‌بندی برای مخاطبین و پیام‌های ارسالی آنها در قسمت اعلانات گوشی (نوتیفیکیشن) را دارد. علاوه بر این، امکان تعیین رنگ برای اپلیکیشن‌های مختلف نیز وجود خواهد داشت، در نتیجه در بسیاری از موارد این امکان وجود دارد که کاربران بدون وارد شدن به بخش اعلانات، از موضوع مورد نظر باخبر شوند.

همچنین این گوشی‌هوشمند از تکنولوژی Turbo Speed Technology (به اختصار TST) نیز استفاده کرده که می‌تواند عملکرد دستگاه را تا حد زیادی بهبود بخشیده و از آخرین منابع در دسترس، به منظور پردازش اطلاعات در سریع‌ترین زمان ممکن، استفاده نماید. سامسونگ مدعی شده که با وجود این تکنولوژی، پزدازش اطلاعات می‌تواند تا 40 درصد سریع‌تر نسبت به زمانی که حافظه‌ی رم دستگاه دو برابر باشد، انجام شود. جدای از این موارد، حالت S Bike که پیشتر در گوشی‌هوشمند گلکسی J3 2016 وجود دارد نیز استفاده شده است.

فروش گوشی‌هوشمند گلکسی J2 2016 قرار است از هفته‌ی آینده در هند آغاز شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال