سامسونگ گوشی گلکسی J2 Pro را معرفی کرد

شرکت سامسونگ به تازگی در حال برنامه‌ریزی جدی به منظور ورود قدرتمند به عرضه گوشی‌های سطح میان رده و پایین رده بوده و از این رو به تارگی گوشی گلکسی J2 پرو را معرفی کرده است. اگر اسم این گوشی شباهت به دستگاه‌های معرفی شده توسط این شرکت در روز‌های قبل دارد به این خاطر است که […]

شرکت سامسونگ به تازگی در حال برنامه‌ریزی جدی به منظور ورود قدرتمند به عرضه گوشی‌های سطح میان رده و پایین رده بوده و از این رو به تارگی گوشی گلکسی J2 پرو را معرفی کرده است. اگر اسم این گوشی شباهت به دستگاه‌های معرفی شده توسط این شرکت در روز‌های قبل دارد به این خاطر است که به تارگی این کمپانی کره‌ای از گوشی‌های Galaxy J2 2016 و همچنین Galaxy J Max رونمایی به عمل آورده است. در واقع همان گوشی J2 با پسوند Pro به همراه تغییراتی راهی بازار خواهد شد.

با وجود قرارگیری پسوند Pro به معنای حرفه‌ای، با توجه به مشخصات فنی این گوشی میان این محصول و گوشی‌های دیگر موجود در این سری تفاوت خاصی دیده نمی‌شود. در هر صورت افزایش میزان حافظه رم از 1.5 به 2 گیگابایت از از جمله تفاوت‌های این گوشی با موارد قبلی به حساب می‌آید. میزان حافظه داخلی پیشفرض نیز دو برابر شده و معادل 16 گیگابایت است. دیگر مشخصات فنی این گوشی با موارد قبلی مشابه می‌باشد. در واقع  گلکسی J2 پرو سامسونگ دارای یک نمایشگر 5 اینچی سوپر امولد بوده و از یک تراشه چهار هسته‌ای Spreadtrum با نام مدل SC8830 و فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز، میزان حافظه داخلی قابل افزایش، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی و در نهایت نسخه 6.0 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو برخوردار است.

کشور هند مهم‌ترین مقصد این گوشی خواهد بود. در این گوشی می‌توانید از امکانات نرم‌ افزاری همچون S Bike mode و Ultra Data Saving mode و  Turbo Speed Technology استفاده نمایید. براساس گزارشات به دست آمده با استفاده از میزان حافظه رم این گوشی می‌تواند تا 40 درصد سریع‌تر برنامه‌ها را اجرا نماید. اما مسلما این مورد را می‌بایست شخصا تست کرد. همانند دیگر مدل‌ها در این گوشی نیز شاهد قرار گیری یک چراغ هشدار دهنده LED دایره‌ای شکل به منظور نمایش اعلانات جدید در بخش پشتی گوشی هستیم. جالب است بدانید که با استفاده از این چراغ و برنامه‌های موجود در گوشی می‌توانید رنگ چراغ‌ها را برای اعلانات جدید هر کدام از اپلیکیشن‌ها تنظیم کرده و آنها را شخصی سازی کنید. از طرفی این مورد به منظور اعلام کمبود شارژ باتری،‌ حافظه داخلی و دیگر موارد این چنینی نیز مناسب خواهد بود.

Galaxy J2 Pro نزدیک به 100 دلار قیمت داشته و نسبت به نسخه پیشین کمی ارزان‌تر است. این گوشی هم اینک از وب‌‌سایت Snapdeal با نسخه‌های رنگی مشکی و نقره‌ای و طلایی قابل خریداری است. نظر شما در مورد ویژگی Smart Glow (چراغ پشتی گوشی) چیست؟ آیا این قابلیت، جذاب است و باعث فروش بیشتر این گوشی خواهد شد یا نه؟

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال