تصاویر گلکسی J3 سامسونگ لو رفت؛ گوشی هوشمندی میان‌رده

در حالی که تاکنون اخباری در مورد زمان رونمایی سامسونگ از گوشی هوشمند جدیدش یعنی گلکسی J3 ارائه نشده؛ اما احتمال می‌رود در آینده‌ای نزدیک این امر محقق شده تا شاهد معرفی این گوشی جدید کره‌ای باشیم. چندی پیش عنوان شد که گلکسی J3 سامسونگ در وب‌سایت‌های بنچ‌مارک و حتی FCC دیده شده ولی مشخصات […]

در حالی که تاکنون اخباری در مورد زمان رونمایی سامسونگ از گوشی هوشمند جدیدش یعنی گلکسی J3 ارائه نشده؛ اما احتمال می‌رود در آینده‌ای نزدیک این امر محقق شده تا شاهد معرفی این گوشی جدید کره‌ای باشیم. چندی پیش عنوان شد که گلکسی J3 سامسونگ در وب‌سایت‌های بنچ‌مارک و حتی FCC دیده شده ولی مشخصات آن به‌صورت دقیق و کامل اعلام نشده بود. حالا به لطف مرکز صدور مجوز تجهیزات مخابراتی کشور چین یا همان آژانس TENNA که همیشه علاقه‌مندان گوشی‌های هوشمند را در زمینه درز مشخصات این دستگاه‌‌ها ناامید نمی‌کند، تصاویری از این گوشی‌هوشمند به همراه مشخصات آن به بیرون درز کرده است که می‌توانیم نگاه کاملی بر ویژگی‌های این گوشی تازه‌نفس غول کره‌ای گوشی‌های هوشمند (با شماره مدل SM-J3109) داشته باشیم.

بر اساس این گزارش، ظاهراً گلکسی J3 یک گوشی میان‌رده است که به نظر نمی‌رسد که تفاوت زیادی با سایر گوشی‌های رده‌پایین و یا میان‌رده این شرکت داشته باشد. گفتنی است گلکسی J3 دارای یک صفحه‌نمایش 5 اینچی امولد با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل بوده، اندازه‌ای در حدود 142×71.6×7.9 داشته و وزنی در حدود 140 گرم دارد و از یک چیپست چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 410 به همراه یک رم 1 گیگابایتی برخوردار خواهد بود.

دو دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و 8 مگاپیکسلی در عقب به همراه یک فلش LED در زمینه عکاسی با این دستگاه به یاری شما خواهند آمد. همچنین این گوشی که میزبان سیستم‌عامل محبوب اندروید نسخه 5.1.1 آب‌نبات‌چوبی خواهد بود؛ از اتصالات مخابراتی LTE و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی به منظور ارتقای حافظه داخلی، نیز پشتیبانی خواهد کرد.

با توجه به مشخصات میان‌رده یا بهتر است بگوییم پایین‌رده گلکسی J3 سامسونگ، انتظار نمی‌رود که این شرکت قیمت بالایی را برای آن در نظر گیرد و احتمالاً تنها در حد یک گوشی مقرون‌به‌صرفه باقی خواهد ماند. هنوز پیرامون زمان عرضه و اینکه سامسونگ این گوشی را در چه بازارهایی عرضه کند، اطلاعاتی در اختیار نیست. تنها باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چه تصمیماتی را اتخاذ خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال