مشخصات فنی گوشی‌های هوشمند Galaxy J7 و Galaxy J5 لو رفت

اینطور که به نظر می‌رسد، مشخصات فنی دو گوشی‌هوشمند دیگر از سری محصولات Galaxy J شرکت سامسونگ با نام‌های Galaxy J5 و Galaxy J7 لو رفته است. همانطور که می‌دانید، سری محصولات Galaxy J، از گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی شرکت سامسونگ هستند و این شرکت با عرضه‌ی Galaxy J1، موفقیت زیادی را در این زمینه کسب […]

اینطور که به نظر می‌رسد، مشخصات فنی دو گوشی‌هوشمند دیگر از سری محصولات Galaxy J شرکت سامسونگ با نام‌های Galaxy J5 و Galaxy J7 لو رفته است. همانطور که می‌دانید، سری محصولات Galaxy J، از گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی شرکت سامسونگ هستند و این شرکت با عرضه‌ی Galaxy J1، موفقیت زیادی را در این زمینه کسب کرده است.

حال اخبار جدید نشان می‌دهند که گوشی‌هوشمند Galaxy J5 که اندازه‌ای کوچکتر دارد، از صفحه‌نمایشی 720p با پنل LCD و با اندازه‌ی 5-اینچ، در کنار چیپ Qualcomm Snapdragon 410 و 1.5 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. این گوشی‌هوشمند از 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده و از کارت حافظه‌ی MicroSD نیز پشتیبانی خواهد نمود. همچنین، ضخامت Galaxy J5 برابر با 8.5 میلی‌متر و وزن آن نیز 149 گرم خواهد بود.

از طرفی دیگر، برادر بزرگتر این گوشی‌هوشمند، Galaxy J7، از صفحه‌نمایشی 5.5-اینچی با وضوح تصویر 720p بهره می‌برد و در دو مدل مختلف با حافظه‌های داخلی 4 و 8 گیگابایت عرضه می‌شود. نکته‌ی جالبی که در مورد این گوشی‌هوشمند وجود دارد، استفاده از تراشه‌ی 8 هسته‌ای Marvel PXA1936 می‌باشد که احتمالا فرکانس پردازنده‌ی آن بر روی 1.2 یا 1.5 گیگاهرتز ست شده باشد. اگر اخبار منتشر شده صحت داشته باشند، Galaxy J7 را می‌توان یکی از گوشی‌های هوشمند سنگین‌وزن بازار تلقی کرد چرا که در اخبار منتشر شده، وزن آن 179 گرم خواهد بود. با وزن بالایی که این محصول دارد، ضخامت آن تنها 7.9 میلی‌متر و ظرفیت باتری آن نیز 3000 میلی‌آمپرساعت می‌باشد.

هر دو گوشی به دوربینی 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و دوربینی 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی مجهز شده‌اند که برخی از شایعات، نشان می‌دهند که ممکن است دوربین آنها سنسوری 8 مگاپیکسلی داشته باشد. اما پشتیبانی از شبکه‌ی 4G LTE نیز از مشخصه‌های بارز محصولات سری Galaxy J هستند، پس صحت داشتن این مورد دور از انتظار نیست.

آخرین موضوعی که در این خبر به آن اشاره شده، قرار گرفتن اندروید 5.1 به صورت پیش‌فرض بر روی آن است. البته نباید فراموش کنید که اینها تنها شایعاتی هستند که احتمالا به حقیقت تبدیل شوند، ولی هنوز به صورت رسمی تایید نشده‌اند. پس با ما همراه باشید تا جدیدترین اطلاعات در مورد این گوشی‌هوشمند را در اختیارتان قرار دهیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال