گواهی گوشی‌های هوشمند Galaxy J5 و Galaxy J7 توسط TENAA ثبت شد

اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ قصد دارد تا دامنه‌ی گوشی‌های خود را افزایش داده و به شایعاتی که پیشتر منتشر شده بودند، جامه‌ی حقیقت بپوشاند. طبق آخرین اخبار منتشر شده از TENAA، این کمپانی کره‌ای قصد دارد تا تلفن‌های هوشمند Galaxy J5 و Galaxy J7 را به زودی معرفی نماید. Galaxy J5 محصولی میان‌رده می‌باشد […]

اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ قصد دارد تا دامنه‌ی گوشی‌های خود را افزایش داده و به شایعاتی که پیشتر منتشر شده بودند، جامه‌ی حقیقت بپوشاند. طبق آخرین اخبار منتشر شده از TENAA، این کمپانی کره‌ای قصد دارد تا تلفن‌های هوشمند Galaxy J5 و Galaxy J7 را به زودی معرفی نماید.

Galaxy J5 محصولی میان‌رده می‌باشد که مشخصات فنی آن، می‌تواند تمامی افرادی را که به دنبال محصولات میان‌رده هستند، راضی کند. صفحه‌نمایش این محصول، 5-اینچ اندازه داشته با وضوح تصویر 720p، دقت بسیار بالایی در نمایش تصاویر به همراه می‌آورد. 1.5 گیگابایت حافظه‌ی رم، 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین 12-مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5-مگاپیکسلی، چیپ Snapdragon 410 و باتری 2.600 میلی‌آمپرساعتی، از مشخصات اصلی این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آید. اندروید 5.0.2 نیز به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر، سامسونگ قصد دارد تا گوشی Galaxy J7 را نیز در کنار این محصول معرفی نماید که مشخصات فنی آن، نشان می‌دهد که سامسونگ می‌تواند همچون گذشته بر بازار محصولات میان‌رده مسلط باشد. این گوشی‌هوشمند نیز صفحه‌نمایشی 5.5-اینچی، 1.5 گیگابایت حافظه‌ی رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین پشتی 16-مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5-مگاپیکسلی، باتری 3,000 میلی‌آمپرساعتی و البته چیپ Marvel PXA1936 را دارا خواهد بود. این گوشی نیز به صورت پیش‌فرض، به اندروید 5.0.2 مجهز شده است.

هنوز هیچ اخباری در مورد زمان عرضه‌ی این محصولات در دست نیست اما زمان معرفی آنها، نباید چندان دور باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال