آپدیت اندروید 5.0 برای Samsung Galaxy Note 2 عرضه نخواهد شد

دو سال پیش بود که  گوشی‌هوشمند Samsung Galaxy Note 2 با سیستم‌عامل اندروید 4.1.1 عرضه شد و پس از دریافت بروزرسانی اندروید 4.4.2 کیت‌کت، حالا دارندگان این گوشی‌هوشمند منتظر عرضه‌ی اندروید 5.0 نیز برای محصول دو ساله‌ی خود هستند، اما خبر خوبی برای شما نداریم. اگر گفته‌های موجود در صفحه‌ی Gulf سامسونگ در شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک […]

دو سال پیش بود که  گوشی‌هوشمند Samsung Galaxy Note 2 با سیستم‌عامل اندروید 4.1.1 عرضه شد و پس از دریافت بروزرسانی اندروید 4.4.2 کیت‌کت، حالا دارندگان این گوشی‌هوشمند منتظر عرضه‌ی اندروید 5.0 نیز برای محصول دو ساله‌ی خود هستند، اما خبر خوبی برای شما نداریم.

اگر گفته‌های موجود در صفحه‌ی Gulf سامسونگ در شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک حقیقت داشته باشد، این گوشی‌هوشمند اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی را دریافت نخواهد کرد. این پاسخ سامسونگ نیز در پی سوال یکی از کاربران در مورد عرضه‌ی اندروید 5.0 برای Galaxy Note 2 داده شده است. البته مدتی قبل بود که شعبه‌ی لهستان از شرکت سامسونگ اعلام کرده بود که اندروید 5.0 برای این محصول عرضه می‌شود، اما احتمالا این اتفاق نخواهد افتاد.

البته اگر بخواهیم صادق باشیم نیز باید توجه کنیم که پشتیبانی نرم‌افزاری شرکت سامسونگ از محصولات خود، 18 ماه می‌باشد و Galaxy Note 2، حالا 2 ساله شده است. شاید امیدواری برای عرضه‌ی این بروزرسانی اشتباهی بوده که برخی از کاربران داشته‌اند.

با این‌حال Samsung Galaxy Note 2، هنوز هم محصول خوبیست و اگر قصد تعویض گوشی خود و ارتقاء آن را دارید، احتمالا می‌توانید به Galaxy Note 4 یا تلفن‌های شبیه به آن فکر کنید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال