Samsung Galaxy Note 4 معرفی شد (IFA 2014)

بالاخره پس از شایعات فراوان در مورد فبلت پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 4، ساعتی پیش در مراسم اختصاصی سامسونگ (در IFA 2014) شاهد معرفی این تلفن هوشمند بودیم. نوت 4 که از نظر ظاهر و برخی مشخصات بسیار شبیه به نوت 3 طراحی شده است، دارای نمایشگر 5.7 اینچ AMOLED با رزولوشن QHD معادل 1440 […]

بالاخره پس از شایعات فراوان در مورد فبلت پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی نوت 4، ساعتی پیش در مراسم اختصاصی سامسونگ (در IFA 2014) شاهد معرفی این تلفن هوشمند بودیم.

نوت 4 که از نظر ظاهر و برخی مشخصات بسیار شبیه به نوت 3 طراحی شده است، دارای نمایشگر 5.7 اینچ AMOLED با رزولوشن QHD معادل 1440 در 2560 پیکسل میباشد و یک پردازنده تقویت شده ی اسنپدراگون 805 با کلاک 2.7 گیگاهرتز (در بعضی مناطق این تلفن هوشمند با پردازنده Exynos 5433 سامسونگ عرضه خواهد شد) به همراه 3 گیگابایت حافظه رم LPDDR3 و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی میباشد.

از دیگر ارتقاهای صورت گرفته در نوت 4 میتوان به دوربین 16 مگاپیکسلی با سنسور بزرگتر 1/2.6 اینچی به همراه لرزشگیر اپتیکال و دیافراگم 2 اشاره کرد. دوربین جلو نیز 3.7 مگاپیکسلی بوده و دارای دیافراگم 1.9 میباشد.

در زیر میتوانید جدولی از مقایسه مشخصات سخت افزاری نوت 4 و نوت 3 را مشاهده نمایید.

دوربین اصلی گلکسی نوت 4 قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 1440p در 30 فریم برثانیه را دارا بوده و دارای فلاش LED نیز میباشد.

از دیگر ارتقا های صورت گرفته نیز میتوان به باتری 3220 میلی آمپری آن اشاره کرد که البته نسبت به نوت 3 تنها 20 میلی آمپر بیشتر شده است.

اما قلم استایلوس نوت 4 نیز در نوع خود شاید در تلفن های هوشمند بی نظیر باشد، چرا که دارای قابلیت Tilt و Rotate (به معنای کج کردن و چرخاندن) است و این یعنی زاویه قلم نسبت به سطح نمایشگر در کارکرد آن تاثیر خواهد گذاشت و وقتی قابلیت های نرم افزاری و سنسورهای موجود در خود تلفن هوشمند به آن اضافه شود، باید شاهد کارکرد فوقالعاده ی آن مانند یک قلموی نقاشی باشیم.

note-4-vs-note-3

samsung-galaxy-note-4-1

samsung-galaxy-note-4-2

 

لینک کوتاه | منبع : anandtech – theverge

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال