Samsung Galaxy Note 4 با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 810 معرفی شد

سامسونگ باز خواست اولین باشد و این بار اولین دستگاه قابل حمل با قدرتمندترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 810 را معرفی کرد. گلکسی نوت 4 که تابحال هم چیزی کم نداشت، حالا تبدیل به فبلتی بی رقیب شده و با این پردازنده ی 64 بیتی و 8 هسته ای که کوالکام برایش سنگ تمام […]

سامسونگ باز خواست اولین باشد و این بار اولین دستگاه قابل حمل با قدرتمندترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 810 را معرفی کرد.

گلکسی نوت 4 که تابحال هم چیزی کم نداشت، حالا تبدیل به فبلتی بی رقیب شده و با این پردازنده ی 64 بیتی و 8 هسته ای که کوالکام برایش سنگ تمام گذاشته است، دیگر حرفی برای زدن نگذاشته است.

این پردازنده 8 هسته ای که قبلا به وفور درباره مشخصات آن حرف زده ایم، با پشتیبانی از شبکه موبایل LTE-A میتواند سرعت انتقال اطلاعاتی معادل 300 مگابیت بر ثانیه در حالت دانلود و 150 مگابیت برثانیه در حالت آپلود را پشتیبانی کند (استاندارد Cat 9).

درواقع شما میتوانید یک ویدئوی 700 مگابایتی را در عرض 19 ثانیه با این شبکه موبایل دانلود کنید که سرعتی فوقالعاده بالا بنظر می آید. البته گفتنی است این سرعت اینترنت در شبکه های موبایل بسیار کم یاب بوده و هنوز در اکثر نقاط دنیا قابل دسترسی نمی باشد، چرا که برای ارائه این خدمات، اپراتور ها باید از فرستنده های سه آنتن یا Tri-band استفاده کنند که راه زیادی تا عمومی شدن دارد.

از طرفی، این سرعت درواقع 4 برابر بیشتر از سرعت انتقال اطلاعات از طریق شبکه LTE استاندارد است که هنوز شاید کمتر تلفن هوشمندی از آن پشتیبانی کند، چرا که پردازنده اسنپدراگون 810 بعنوان یکی از اولین پردازنده های پشتیبانی کننده از این شبکه، در دنیا عرضه شده است.

در نهایت، سامسونگ قرار است این تلفن هوشمند را بزودی و در اوایل سال 2015 میلادی وارد بازار کند، اما حرفی از قیمت آن به میان نیامده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال