گلکسی نوت 5، رم 4 گیگابایتی خواهد داشت

بدون شک سامسونگ از گلکسی نوت 5 در کمتر از دو ماه دیگر رونمایی می‌کند و هر روز اخبار مربوط به این فبلت قدرت‌مند بیشتر و بیشتر نیز می‌شود که امری طبیعی‌است. به احتمال زیاد نسخه‌ی اج گلکسی نوت 5 نیز عرضه خواهد شود و سنسور دوربین جلوی این گوشی نیز چیزی همانند گلکسی اس 6 […]

بدون شک سامسونگ از گلکسی نوت 5 در کمتر از دو ماه دیگر رونمایی می‌کند و هر روز اخبار مربوط به این فبلت قدرت‌مند بیشتر و بیشتر نیز می‌شود که امری طبیعی‌است. به احتمال زیاد نسخه‌ی اج گلکسی نوت 5 نیز عرضه خواهد شود و سنسور دوربین جلوی این گوشی نیز چیزی همانند گلکسی اس 6 خواهد بود. اما این شایعات در مقابل شایعه‌ی جدیدی که منتشر شده حرفی برای گفتن ندارند. بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده گلکسی نوت 5 دارای 4 گیگابایت رم از مدل LPDDR4 خواهد بود. این مقدار حافظه‌ی رم دقیقا مشابه به پرچمدار جدید کمپانی وان پلاس می‌باشد.

با توجه به این که هنوز فاصله‌ی زیادی تا معرفی گوشی مانده نمی‌توان به این شایعه مطمئن بود اما از طرفی دیگر با حضور سونی اکسپریا Z5 و وان پلاس 2 و رم 4 گیگابایتی این دو گوشی، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ برای ماندن در رقابت از این مقدار حافظه رم استفاده کند.

همچنین در خبر‌ها داشتیم که سامسونگ قصد دارد از چیپست Exynos 7422 در این گوشی استفاده کند. بر روی این چیپست برای اولین بار، پردازنده‌ای هشت هسته‌ای، حافظه‌ی رم و گرافیک و همچنین حافظه‌ی داخلی گوشی به علاوه مودم LTE قرار خواهد گرفت. در واقع سامسونگ با به کار بردن این چیپست در گلکسی نوت 5، تمامی قطعات دیگر را بر روی آن پیاده می‌کند.

از دیگر شایعات مربوط به گلکسی نوت 5 می‌توان به نمایشگری 5.67 اینچی Super Amoled با رزولوشن QHD اشاره کرد. شارژ بی‌سیم و حسگر اثر انگشت از دیگر شایعات مربوط به این فبلت می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال