رندری جدید از گلکسی نوت 5 در ویدیوی منتشر شده لو رفت

گلکسی نوت 5 در ماه سپتامبر امسال یعنی کمتر از دو ماه دیگر معرفی خواهد شد. سری جدید نوت سامسونگ در جدیدترین ویدیوی منتشر شده از طرف onleaks لو رفته است. به گفته‌ی منبع منتشر کننده‌ی این ویدیو صحت اطلاعات استفاده شده در آن حدود 80 درصد می‌باشد. در ابتدا نگاهی به ظاهر گوشی می‌اندازیم. همانطور که […]

گلکسی نوت 5 در ماه سپتامبر امسال یعنی کمتر از دو ماه دیگر معرفی خواهد شد. سری جدید نوت سامسونگ در جدیدترین ویدیوی منتشر شده از طرف onleaks لو رفته است. به گفته‌ی منبع منتشر کننده‌ی این ویدیو صحت اطلاعات استفاده شده در آن حدود 80 درصد می‌باشد.

در ابتدا نگاهی به ظاهر گوشی می‌اندازیم. همانطور که انتظار می‌رفت سامسونگ از طراحی یکسانی نسبت به گلکسی اس 6 و مخصوصا اس 6 اج در گلکسی نوت 5 استفاده می‌کند. نمایشگر گوشی تخت بوده و چهارگوشه‌ی آن نیز دچار انحنا می‌باشد. از دیگر تغییرات ایجاد شده می‌توان به کاهش حاشیه‌های نمایشگر اشاره کرد.

gsmarena_003 (2)

اگر سامسونگ بخواهد از طراحی گلکسی اس 6 در سری جدید نوت استفاده کند این بدان معناست که باتری گوشی بار دیگر غیر قابل تعویض خواهد بود. البته با باتری 4100 میلی آمپری که برای گوشی تبعیه شده است این مسئله نباید مشکل زیادی را برای کاربر به وجود آورد. از طرفی دیگر جدیدترین شایعات حاکی از این هستند که گلکسی نوت 5 با توجه به استفاده از تکنولوژی جدید سامسونگ در افزایش سرعت حافظه‌ی داخلی، فاقد درگاه Micro SD خواهد بود.

در این رندر پورت یو اس بی Type-C دیده نمی‌شود و به جای آن پورت میکرو یو اس بی قرار گرفته است. همین مسئله شایعات گذشته را تا حدودی زیر سوال می‌برد. حتی در قاب‌های منتشر شده از گوشی نیز در گذشته ورودی یو اس بی Type-C دیده نمی‌شد.

gsmarena_002 (3)

مکان قرار گرفتن قلم گوشی نیز تا حدودی بهتر شده است. از آن جایی که این مکان در گذشته جای زیادی را برای دست کاربر نداشت، قلم دستگاه به صورت اتوماتیک و با دستور کاربر بدون استفاده از دست به بیرون می آید.

در این ویدیو که در پایین خبر می‌توانید مشاهده کنید، ابعاد گوشی را  153.4x 77.3x 10.2 میلی متر تخمین زده‌اند. ضخامت گوشی بیش از 9 میلی متر خواهد بود که این ضخامت برای سری نوت قابل قبول است. حاشیه‌ی نمایشگر 5.9 اینچی گوشی نیز کمتر از 2 میلی متر می‌باشد.

شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده از رندر گلکسی نوت 5 را در پایین مشاهده کنید. انتظار می‌رود سامسونگ از گلکسی نوت 5 در ماه سپتامبر رونمایی کند.

[aparat]http://www.aparat.com/v/9fPb6[/aparat]