تصاویری رندر شده از گوشی‌هوشمند Galaxy Note 5 منتشر شد

هنوز تا معرفی Samsung Galaxy Note 5 زمان زیادی مانده و باید تا سپتامبر منتظر معرفی این گوشی‌هوشمند باشیم اما این موضوع دلیل خوبی برای مشاهده نکردن تصاویر رندر شده محصول جدید سامسونگ نمی‌باشد. همانطور که مشاهده می‌کنید، این تصاویر مفهومی، به خوبی می‌تواند ذهنیتی از تلفن آینده سامسونگ را در اختیارتان قرار دهد. مسلما سامسونگ […]

هنوز تا معرفی Samsung Galaxy Note 5 زمان زیادی مانده و باید تا سپتامبر منتظر معرفی این گوشی‌هوشمند باشیم اما این موضوع دلیل خوبی برای مشاهده نکردن تصاویر رندر شده محصول جدید سامسونگ نمی‌باشد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، این تصاویر مفهومی، به خوبی می‌تواند ذهنیتی از تلفن آینده سامسونگ را در اختیارتان قرار دهد. مسلما سامسونگ قسمت‌های مختلف این گوشی‌هوشمند را تغییر خواهد داد اما احتمالا ظاهر نهایی این گوشی، همان چیزی خواهد بود که هم‌اکنون می‌بینیم.

پس از اینکه گوشی‌هوشمند Galaxy S6 با بدنه‌ی فلزی و شیشه‌ای ساخته شد، انتظار می‌رود محصول جدید سری Galaxy Note سامسونگ نیز از همین مواد برای بدنه‌ی خود استفاده نماید. از سوی دیگر و با توجه به تصاویر منتشر شده، ضخامت این گوشی‌هوشمند تنها 7.9 میلی‌متر خواهد و به سخت‌افزاری قدرتمند نیز مجهز خواهد شد. صفحه‌نمایش 4K، حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایت، پورت USB Type-C، سنسور اثر انگشت و باتری 4100 میلی‌آمپرساعتی، از جمله مواردی است که می‌توان در مورد این گوشی‌هوشمند پیش‌بینی کرد.

پیشتر نیز صفحه‌نمایش‌های 4K و به کارگیری آن در Galaxy Note 5 توسط سامسونگ شایعه شده بود و اگر Samsung Display بتواند تا پایان سال، تولید انبوه این صفحه‌نمایش‌ها را آغاز نماید، احتمالا شاهد به کارگیری آنها در این محصول خواهیم بود. از سوی دیگر، شایعات دیگری نیز وجود دارد که نشان می‌دهند این محصول جدید، از صفحه‌نمایشی همچون Galaxy S6 edge و با وضوح تصویر 2K بهره خواهد برد که هنوز این موضوع، مشخص نیست. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این گوشی‌هوشمند را مشاهده نمایید:

Samsung Galaxy Note 5 renders show 4K display, metal and glass body 4 Samsung Galaxy Note 5 renders show 4K display, metal and glass body 6 Samsung Galaxy Note 5 renders show 4K display, metal and glass body 2 Samsung Galaxy Note 5 renders show 4K display, metal and glass body 3 Samsung Galaxy Note 5 renders show 4K display, metal and glass body 5

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال