آیا Galaxy Note 5 به چیپ بعدی سامسونگ، Exynos 7422 مجهز خواهد شد؟

همانطور که اطلاع دارید، سامسونگ در پرچم‌داران جدید خود از چیپ قدرتمند Exynos 7420 استفاده کرد و پس از موفقیتی که به دست آورد، حالا تمرکز سامسونگ بر روی چیپ‌های خود بیشتر از پیش نیز شده است. اما از اولین شایعاتی که در مورد گوشی‌هوشمند Galaxy Note 5 منتشر شده، می‌توان به به‌کارگیری چیپ Exynos […]

همانطور که اطلاع دارید، سامسونگ در پرچم‌داران جدید خود از چیپ قدرتمند Exynos 7420 استفاده کرد و پس از موفقیتی که به دست آورد، حالا تمرکز سامسونگ بر روی چیپ‌های خود بیشتر از پیش نیز شده است. اما از اولین شایعاتی که در مورد گوشی‌هوشمند Galaxy Note 5 منتشر شده، می‌توان به به‌کارگیری چیپ Exynos 7420 اشاره کرد اما اخباری که به تازگی منتشر شده‌اند، از احتمال به‌کارگیری SoC بعدی سامسونگ، یعنی Exynos 7422 خبر می‌دهند.

طبق اطلاعاتی که توسط Sammobile در اختیار، چیپ Exynos 7422، اولین چیپی خواهد بود که همه چیز را در خود خواهد داشت. در واقع سامسونگ قصد دارد تا تراشه‌ای تولید کند که CPU، GPU، RAM، مودم و حتی حافظه‌ی داخلی، همه و همه در آن باشند و بخش جداگانه‌ای برای آنها وجود نداشته باشد. البته به کارگیری چنین سیستمی، فوق‌العاده به نظر می‌رسد اما احتمالا تا زمان معرفی Galaxy Note 5 آماده‌ی عرضه نخواهد شد.

شایعات موجود در مورد گوشی‌هوشمند Galaxy Note 5 نیز بسیار پراکنده‌ است. از اطلاعاتی که هم‌اکنون موجود است می‌توان به صفحه‌نمایشی 5.4 یا 5.5 اینچی با وضوح تصویر 4K، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 16 یا 20 مگاپیکسلی اشاره کرد.

یک شایعه جدید نیز وجود دارد که نشان می‌دهد سامسونگ، قصد دارد تا نسخه‌ای جدید از گوشی‌هوشمند Galaxy Note Edge را با مشخصات یکسان با Galaxy Note 5 معرفی نماید. همه می‌دانیم که هدف از تولید و عرضه‌ی Galaxy Note Edge، چیزی جز آزمایش تکنولوژی‌های جدید سامسونگ نبوده اما معرفی نسخه‌ی جدیدی از آن، چندان هم دور از انتظار نمی‌باشد.

به هر شکل، انتظار می‌رود سامسونگ محصولاتی جدید از سری گوشی‌های Note خود را تا پایان سال جاری معرفی نماید اما هنوز اطلاعات رسمی و دقیقی از آنها در دسترس نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال