گلکسی نوت 6 سامسونگ احتمالا به قابلیتی شبیه به BlackBerry Hub مجهز خواهد بود؛ Samsung Focus

براساس شایعات و خبرهای جدید منتشر شده، گوشی هوشمند گلکسی نوت 6 سامسونگ ممکن است به قابلیت جدیدی با نام Samsung Focus مجهز باشد. این مورد می‌تواند شباهت بسیار زیادی به ویژگی هاب موجود در گوشی‌های شرکت بلک‌بری در نسخه 10 سیستم عامل این شرکت (BlackBerry 10) در گوشی Priv این کمپانی داشته باشد. با […]

براساس شایعات و خبرهای جدید منتشر شده، گوشی هوشمند گلکسی نوت 6 سامسونگ ممکن است به قابلیت جدیدی با نام Samsung Focus مجهز باشد. این مورد می‌تواند شباهت بسیار زیادی به ویژگی هاب موجود در گوشی‌های شرکت بلک‌بری در نسخه 10 سیستم عامل این شرکت (BlackBerry 10) در گوشی Priv این کمپانی داشته باشد. با استفاده از این ویژگی جدید و احتمالی، در فبلت آینده شرکت سامسونگ شاهد یکپارچگی بخش‌های مختلفی همچون تقویم، ایمیل‌ها، مخاطبین، قرار‌ها و خاطره‌ها و همچنین بخش‌های بسیار زیاد دیگری خواهیم بود.

وب‌سایت سام موبایل در این باره این‌طور اضافه می‌کند که: “به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در گوشی گلکسی نوت 6 خود بر روی یک ویژگی مشابه کار خواهد کرد. این قابلیت جدید که Samsung Focus نام خواهد داشت، بخش‌های عملکردی بسیار زیادی نظیر ایمیل، تقویم، مخاطبین و همچنین یادداشت‌ها را یکپارچه خواهد کرد. یکپارچه نشان دادن تمامی ایمیل‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی این قابلیت بوده که با استفاده از آن می‌توانید به تمامی حساب‌های کاربری خود دسترسی داشته و تمامی ایمیل‌های دریافت شده را ببینید و از طرفی به آن‌ها پاسخ دهید. این ویژگی از این نظر شباهت بسیار زیادی به برنامه ایمیل شرکت گوگل دارد. البته فعلاً مطمئن نیستیم که این برنامه بتواند با برنامه جیمیل موجود در گوشی‌های اندروید ارتباط برقرار نماید یا اینکه تنها می‌بایست از برنامه پیش‌فرض ایمیل موجود در این‌گونه گوشی‌ها اطلاعات خود را کسب نماید. جالب است بدانید که برنامه پیش‌فرض ایمیل موجود در گوشی‌های اندرویدی در نسخه 5.0 این سیستم‌عامل کاملاً از بین رفته و جای خود را به برنامه جیمیل داده است. این در حالی است که شرکت سامسونگ در گوشی‌ و تبلت‌های خود این برنامه را هنوز هم حفظ کرده است.”

از طرفی این شایعه و خبر نیز در رسانه‌های خبری منتشر گشته است که در صورت پدیدار شدن این ویژگی جدید در گوشی گلکسی نوت 6، مسلماً این قابلیت را به زودی در دیگر دستگاه‌های این شرکت کره‌ای نیز خواهیم دید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال