شایعات از وجود رم 6 گیگابایتی و نمایشگر 5.8 اینچی در گلکسی نوت 6 سامسونگ خبر می‌دهند

هنوز گلکسی اس 7، پرچم‌دار بعدی سامسونگ، به طور رسمی معرفی نشده که شایعات روی به مهم‌ترین گوشی بعدی سامسونگ آورده‌اند. براساس جدیدترین شایعه‌ی منتشر شده از چین، گلکسی نوت 6 دارای رم 6 گیگابایتی خواهد بود و نمایشگر آن نیز به 5.8 اینچ ارتقا خواهد یافت. نسخه‌ی قبلی این گوشی، گلکسی نوت 5، دارای […]

هنوز گلکسی اس 7، پرچم‌دار بعدی سامسونگ، به طور رسمی معرفی نشده که شایعات روی به مهم‌ترین گوشی بعدی سامسونگ آورده‌اند. براساس جدیدترین شایعه‌ی منتشر شده از چین، گلکسی نوت 6 دارای رم 6 گیگابایتی خواهد بود و نمایشگر آن نیز به 5.8 اینچ ارتقا خواهد یافت. نسخه‌ی قبلی این گوشی، گلکسی نوت 5، دارای 4 گیگابایت رم است و از نمایشگری 5.7 اینچی بهره می‌برد.

شاید وجود رم 6 گیگابایتی در این گوشی کمی بیش‌تر از حد معمول باشد اما سامسونگ شهریور سال گذشته شروع به تولید رم‌های 6 گیگابایتی برای گوشی‌های‌هوشمند کرد. از طرفی دیگر برخی از شایعات منتشر شده در مورد پرچم‌داران شرکت‌های دیگر نیز بر این مسئله حکایت دارند که ممکن است به زودی شاهد رم 6 گیگابایتی در گوشی‌های‌هوشمند باشیم. پس می‌توان این انتظار را داشت که ششمین گوشی از سری نوت سامسونگ نیز دارای 6 گیگابایت رم باشد.

از دیگر شایعات مطرح شده در مورد گلکسی نوت 6، استفاده‌ی سامسونگ از نمایشگر ماتریکسی RGB است که از زمان گلکسی اس 2 تاکنون این شرکت از آن استفاده نکرده است. علاوه‌بر این گفته می‌شود گلکسی نوت 6 سامسونگ دارای باتری قدرت‌مندتری نسبت به سری قبل خواهد بود.

یکی دیگر از مواردی که این شایعه به آن پرداخته میزان نقطه‌ی فشار وارد شده بر نمایشگر است که برطبق آن گلکسی نوت 6 دارای 1,024 نقطه‌ی فشار خواهد بود. این در حالی است که گلکسی نوت 5 دارای 2,048 نقطه‌ی فشار بوده پس شاید همین مسئله باعث شود که این شایعه تاحدودی درست نباشد چرا که شاهد کاهش بسیار زیادی در نقطه‌ی فشار نمایشگر گلکسی نوت 6 هستیم و دلیل قابل توجیهی نیز برای آن وجود ندارد.

همانند گلکسی اس 7، گلکسی نوت 6 دارای دو نوع چیپست خواهد بود که احتمالا یکی از آن‌ها را سامسونگ خود خواهد ساخت و وظیفه‌ی ساخت دیگری را کوالکام به عهده خواهد گرفت.  گلکسی نوت 6 دارای دو نسخه‌ی 64 و 128 گیگابایتی خواهد بود و سنسوری 12 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی آن تعبیه خواهد شد. طبق معمول، شهریورماه سال آینده زمان معرفی این گوشی است.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال