شایعه: گلکسی نوت 6 سامسونگ مجهز به درگاه USB Type-C خواهد بود

تا زمان معرفی گلکسی نوت 6 توسط سامسونگ چند ماه فاصله است، بنابراین منطقی است که کم کم شاهد شکل‎گیری شایعات در رابطه با این گوشی باشیم. آخرین شایعات اشاره بر این دارند که به احتمال قریب به یقین نسل بعدی نوت 6 دارای یک پورت USB Type-C خواهد بود، که باعث می‎شود این اولین گوشی […]

تا زمان معرفی گلکسی نوت 6 توسط سامسونگ چند ماه فاصله است، بنابراین منطقی است که کم کم شاهد شکل‎گیری شایعات در رابطه با این گوشی باشیم.

آخرین شایعات اشاره بر این دارند که به احتمال قریب به یقین نسل بعدی نوت 6 دارای یک پورت USB Type-C خواهد بود، که باعث می‎شود این اولین گوشی این شرکت کره‌ای تبار باشد که دارای این پورت خواهد بود. این پورت جایگزین پورت همیشگی microUSB خواهد شد. چیزی که مشخص نشده این است که در کنار خود این پورت سامسونگ از چه استانداردی استفاده خواهد کرد یعنی  USB 3.1 یا یکی قدیمی‎تر.

به هرحال، سامسونگ می‎خواهد تکنولوژی واقعیت مجازی خود را ادامه دهد (و دلیلی هم برای انجام ندادنش وجود ندارد)، پس همچنین باید در کنار نوت 6 یک هدست جدید Gear VR نیز عرضه کند. دلیل آن این است که Gear VR فعلی به گوشی سامسونگ شما از طریق پورت microUSB متصل می‎شود. این پورت جدید Type-C در گوشی نوت 6 بنابراین نیاز به یک هدست به روزرسانی شده‎تر دارد.

تا الان شنیده‎ایم که گلکسی نوت 6 دارای یک صفحه‎ی نمایش لمسی Super AMOLED با رزولوشن QHD و ابعاد 5.8 اینج (که ممکن است خمیده باشد) به همراه 6 گیگابایت رم، تراشه‎ی بعدی شرکت کوآلکام یعنی اسنپ‎دراگون 823، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی که در گوشی‎های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج (گرچه تا حدی پیشرفته‎تر) دیده می‎شود و یک باتری با ظرفیت 4,000 mAh خواهد بود. نسبت به گرد و غبار و آب نیز مقاومت خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال