این‌ها اولین تصاویر رندر گلکسی نوت 6 سامسونگ هستند

به تازگی تصاویر رندری از گوشی گلکسی نوت 6 سامسونگ که توسط فردی با نام کاربری @OnLeaks و با استفاده از مشخصات ارائه شده در خبرها و شایعات به وسیله ابزارهای سه بعدی سازی طراحی شده، در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شده است. در این تصاویر، نمایشگر این فبلت دارای خمیدگی دوگانه همانند آن چیزی که در گوشی […]

به تازگی تصاویر رندری از گوشی گلکسی نوت 6 سامسونگ که توسط فردی با نام کاربری @OnLeaks و با استفاده از مشخصات ارائه شده در خبرها و شایعات به وسیله ابزارهای سه بعدی سازی طراحی شده، در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شده است.

در این تصاویر، نمایشگر این فبلت دارای خمیدگی دوگانه همانند آن چیزی که در گوشی گلکسی اس 7 اج سامسونگ دیده می‌شود، بوده و از طرفی غلاف قلم S Pen آن نیز در کناره سمت راست و پایین دستگاه قرار گرفته و به آن نمای یک گوشی Note می‌بخشد. با نگاهی به این تصاویر پیش‌بینی می‌شود که ابعاد نمایشگر گوشی 5.7 یا 5.8 اینچ باشد.

اما موردی که باعث شگفتی می‌شود مربوط به بخش پایینی دستگاه می‌شود. جایی که درگاه جدید USB Type-C دستگاه قرار گرفته و در واقع جایگزین درگاه microUSB 2.0 شده است. اگر این مورد به واقعیت تبدیل شود، نوت 6 اولین دستگاه سامسونگ مجهز به این درگاه خواهد بود.

دیگر مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد مربوط به وجود تعداد زیادی حسگر در بخش بالایی نمایشگر گوشی می‌شود. ممکن است یکی از این سنسور‌ها، اسکنر تشخیص دهنده عنبیه چشم باشد که قرار بود جایگزین حسگر اثر انگشت شود.

گلکسی نوت 6 سامسونگ دارای ابعاد 153.5 × 73.9 × 7.9 میلی‌متر بوده که با این تفاسیر باریکتر از گوشی گلکسی نوت 5 خواهد بود. البته به تازگی خبرها و شایعات بسیار زیادی نیز شکل گرفته که حاکی از آن است نام این سری برای تطابق بیشتر با سری اس این شرکت، نوت 7 خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال