فبلت بعدی سامسونگ بجای گلکسی نوت 6، نوت 7 نام خواهد داشت

براساس خبرها و شایعات منتشر شده از سوی یک منبع کره‌ای، شرکت سامسونگ قصد دارد نام پرچم‌دار فبلت‌های آینده خود را به جای گلکسی نوت 6، گلکسی نوت 7 بنامد. در واقع این شرکت می‌خواهد از این طریق از عدد 6 و قرارگیری آن بر روی فبلت خود صرف نظر کند. بزرگترین استدلال این عمل […]

براساس خبرها و شایعات منتشر شده از سوی یک منبع کره‌ای، شرکت سامسونگ قصد دارد نام پرچم‌دار فبلت‌های آینده خود را به جای گلکسی نوت 6، گلکسی نوت 7 بنامد. در واقع این شرکت می‌خواهد از این طریق از عدد 6 و قرارگیری آن بر روی فبلت خود صرف نظر کند.

بزرگترین استدلال این عمل سامسونگ می‌تواند این مورد باشد که این شرکت کره‌ای خواهان یکسان و مشابه کردن عدد آخر تمامی گوشی‌های پرچم‌دار خود در یک‌سال است. بنابراین اگر این شایعه به حقیقت بپیوندد، در انتهای سال 2016 شاهد معرفی گوشی‌هایی همچون گلکسی اس 7، اس 7 اج و همچنین گلکسی نوت 7 توسط سامسونگ خواهیم بود. البته این موضوع نیز ممکن است کمی باعث سردرگمی کاربران و خریداران سری گلکسی سامسونگ شود.

از طرفی این موضوع نیز می‌تواند باعث رقابت هر چه بهتر گوشی‌های این شرکت با دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل شود. در حقیقت شرکت اپل نیز قرار است چند ماه دیگر از گوشی‌های جدید خود با نام‌های احتمالی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی به عمل آورد. برای کاربران و خریدارانی که قصد پرداخت هزینه‌های بالایی دارند و از طرفی از بازار فروش گوشی‌های هوشمند اطلاعات درستی ندارند و می‌خواهند یک فبلت مناسب را خریدارای نمایند، با دیدن گوشی‌های جدید گلکسی نوت 6 و آیفون 7 پلاس به دلیل بالاتر بودن عدد مدل نماینده اپل، شاید فکر کنند که نماینده سامسونگی، نسخه‌ای قدیمی‌تر به حساب می‌آید در حالی که این طور نیست.

از جنبه دیگر باید گفت که این فبلت جدید قرار است با نمایشگری که ویژگی خمیدگی دو طرفه دارد به بازارهای جهانی معرفی شود. بنابراین در صورت به حقیقت پیوستن این موضوع دیگر شاهد معرفی گوشی گلکسی اس 7 اج پلاس (همانند سال گذشته که شاهد رونمایی از گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس بودیم) نخواهیم بود. علاوه بر آن گلکسی نوت 7 (همانند نسخه پیشین خود) در بخش قاب پشتی خود نیز خمیدگی دو طرفه خواهد داشت.

براساس خبرها و اطلاعات موجود شرکت سامسونگ فبلت گلکسی نوت 7 را در ابتدا یا نیمه ماه آگوست به بازارهای جهانی ارائه خواهد کرد. البته قبل از بیستم ماه آگوست این گوشی برای فروش آماده خواهد شد. تاریخ عرضه این گوشی به این دلیل کمی به جلو انتقال داده شده است که قرار است شرکت اپل طی مراسمی از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند. تا زمان معرفی گوشی‌های جدید شرکت اپل، گلکسی نوت 7 می‌تواند به مدت بیشتری در بازارهای فروش یکه‌تاز باشد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال