تصاویر شارژر گلکسی نوت 7 سامسونگ لو رفت

اخیرا تصاویر در رسانه‌های خبری منتشر شد که نشان می‌داد گوشی جدید گلکسی نوت 7 سامسونگ از کابل جدید Type-C USB برخودار خواهد بود. امروز نیز خبرهایی در مورد سمت دیگر ماجرا منتشر شد جایی که کابل به آن متصل خواهد شد. این تصاویر در یکی از حساب‌های کاربری شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده بود و نشان […]

اخیرا تصاویر در رسانه‌های خبری منتشر شد که نشان می‌داد گوشی جدید گلکسی نوت 7 سامسونگ از کابل جدید Type-C USB برخودار خواهد بود. امروز نیز خبرهایی در مورد سمت دیگر ماجرا منتشر شد جایی که کابل به آن متصل خواهد شد. این تصاویر در یکی از حساب‌های کاربری شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده بود و نشان می‌داد که آداپتور شارژر این گوشی دارای حداکثر توان 25.2 واتی خواهد بود. از طرفی براساس اطلاعات موجود بر روی برچسب این شارژر می‌توان به این موضوع پی برد که این آداپتور از فناوری شارژ سریع این شرکت نیز پشتیبانی خواهد کرد.

سمت دیگر این شارژر به کابل Type-C USB متصل خواهد شد و از این رو کاربر می‌تواند با سرعت بسیار زیادی به نقل و انتقال اطلاعات از این طریق نیز بپردازد. در هر صورت بسیار مشتاق هستیم تا ببینیم این گوشی بر روی بدنه خود از درگاه Type-C USB برخوردار خواهد بود یا micro USB. بهتر است بدانید که هر دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج از درگاه قدیمی‌تر micro USB بر روی بدنه خود استفاده می‌کنند.

بسیاری از خبرهای منتشر شده طی چند روز اخیر به سوالات ما پاسخ داده‌اند. برای مثال ما هم اینک می‌دانیم که این گوشی به طور رسمی با نام گلکسی نوت 7 شناخته خواهد شد. از این رو دیگر گوشی هوشمندی با نام گلکسی نوت 6 توسط شرکت سامسونگ تولید نخواهد شد. شرکت مربوط به واردات و صادرات کشور هند که با نام Zauba شناخته می‌شود نیز تایید کرد که گلکسی نوت 7 دارای قابلیت ضد آب خواهد بود. از طرفی تصاویر درز شده دیگری نشان می‌دهند که بر روی این گوشی اسکنر عنبیه چشم قرار خواهد گرفت.

شرکت سامسونگ در تاریخ 12 مرداد ماه در رویدادی رسمی از گلکسی نوت 7 پرده برداری خواهد کرد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال