گلکسی نوت 7 اج سامسونگ احتمالا به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود

به ‌تازگی شایعه جدید و البته قابل‌توجهی از سوی وب‌سایت چینی Zol به گوش می‌رسد که حاکی از آن است، گوشی آینده شرکت سامسونگ با نام گلکسی نوت 7 اج، به قابلیت دوربین دوگانه مجهز خواهد شد (توجه داشته باشید که براساس خبرها و شایعات بسیار زیاد منتشر شده، به احتمال خیلی زیاد نام گوشی پرچم‌دار فبلت‌های آینده شرکت […]

به ‌تازگی شایعه جدید و البته قابل‌توجهی از سوی وب‌سایت چینی Zol به گوش می‌رسد که حاکی از آن است، گوشی آینده شرکت سامسونگ با نام گلکسی نوت 7 اج، به قابلیت دوربین دوگانه مجهز خواهد شد (توجه داشته باشید که براساس خبرها و شایعات بسیار زیاد منتشر شده، به احتمال خیلی زیاد نام گوشی پرچم‌دار فبلت‌های آینده شرکت سامسونگ به جای گلکسی نوت 6، گلکسی نوت 7 خواهد بود).

در هر حال شنیده شده است که سامسونگ در حال برنامه‌ریزی به منظور تولید ماژول‌های دوربین دوگانه به منظور استفاده در گوشی گلکسی نوت 7 اج است. این خبر که پیش‌تر توسط بخش Electro-Mechanics شرکت سامسونگ منتشر شده بود، به احتمال زیاد مربوط به سازمان SEMCO است. بنابراین به احتمال بسیار زیاد در این گوشی شاهد به‌کارگیری ترکیبی از سنسورهای دوربین این شرکت خواهیم بود. در هر صورت هنوز صحبت کردن در مورد استفاده از دوربین‌های دوگانه در گلکسی نوت 7 اج، شک و تردید را به همراه خود خواهد داشت. در واقع هنوز به طور قطعی معلوم نیست که این دو دوربین چگونه و با چه مشخصاتی بر روی بخش پشتی این گوشی قرار گرفته و از طرفی کاربرد آن‌ها چگونه خواهد بود.

اما اگر خبرها و شایعات منتشر شده در این حوزه درست باشد این به آن معناست که این شرکت در حال برنامه‌ریزی است تا بتواند با گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس یا پرو اپل (که گفته می‌شود به احتمال زیاد از قابلیت دوربین‌های دوگانه برخوردار خواهند بود) رقابت جدی و سنگینی داشته باشد. البته خبرهایی نیز در مورد احتمال به‌کارگیری فناوری جدید به منظور بزرگنمایی تصاویر مشابه با زوم اپتیکال شنیده باشد که در این صورت در گوشی‌های جدید سامسونگ نیز شاهد آن‌ها خواهیم بود.

گوشی‌های هوشمند مطرحی که هم‌اینک دارای قابلیت دوربین‌های دوگانه هستند، پی 9 هواوی و جی 5 ال‌جی نام داشته و پرچم‌داران  گوشی‌های این شرکت‌های مشهور به حساب می‌آیند.

در مورد دیگر مشخصات فنی گوشی گلکسی نوت 6 یا 7 اج سامسونگ باید گفت که بر اساس خبرها و شایعات منتشر شده به احتمال بسیار زیاد این گوشی از نمایشگری Super AMOLED و 5.8 اینچی با دقت Quad HD به همراه تراشه قدرتمند اسنپدراگون 823 کوالکام یا چیپ جدید سری اگزینوس سامسونگ، حسگر عنبیه چشم (که به تازگی شایعاتی بسیار قوی در مورد آن شکل گرفته است) و در نهایت میزان حافظه رم شش گیگابایت (مشابه گوشی احتمالی OnePlus 3) برخوردار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال