پیش‌فروش گوشی گلکسی نوت 7، رکورد قبلی سامسونگ در کره جنوبی را شکست

گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ آخرین محصول این شرکت در بین سری گوشی‎های نوت به شمار می‎رود و به نظر می‎رسد شروعی قدرتمند داشته است. طبق گزارشات ارسالی، گفته می‎شود که میزان پیش‎فروش گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در کشور کره رکورد شکن بوده و به نسبت گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ بیشتر است. با […]

گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ آخرین محصول این شرکت در بین سری گوشی‎های نوت به شمار می‎رود و به نظر می‎رسد شروعی قدرتمند داشته است. طبق گزارشات ارسالی، گفته می‎شود که میزان پیش‎فروش گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در کشور کره رکورد شکن بوده و به نسبت گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ بیشتر است.

با فرض این‎که ارقام مطرح شده درست باشد، به نظر می‎رسد که گلکسی نوت 7 موفق شده است در عرض تنها دو روز اول بعد از رونمایی خود در حدود 200 هزار پیش‎فروش را ثبت کند. همان‎طور که اشاره شد، این رقم به نسبت رکورد قبلی که توسط گلکسی اس 7 ثبت شده بود بالاتر و باید اشاره کرد بیشتر از دو برابر است! شکی نیست سامسونگ به موفقیت عظیمی دست یافته است.

گرچه باید اشاره داشت که این ارقام به صورت رسمی اعلام نشده‎اند و بنابراین نباید زیاد هیجان‎زده شد چون همان‎طور که می‎دانیم میزان ارقام واقعی ممکن است به این چشم‎گیری نباشد، البته ممکن است حتی بهتر هم باشد، در نتیجه باید صبر کنیم و منتظر گزارش‎های رسمی این غول کره‎ای باشیم. فراموش نکنید سامسونگ در بحث بازاریابی همیشه به بهترین نحو عمل می‎کند.

به نظر می‎‌رسد که در کشور کره، سامسونگ به منظور جلب توجه‎ی مشتریان تبلیغات بسیار جالبی می‎کند، به عنوان مثال در تبلیغات این شرکت یک دست‎بند هوشمند رایگان Gear Fit 2، 50 درصد تخفیف در بحث تعمیر صفحه‎ی نمایش گلکسی نوت 7 و کارت‎های هدیه دیده می‎شود، بنابراین جای تعجب ندارد تمامی این موارد به این شرکت کمک کند آمار پیش‎فروش‎‎ها را بالا ببرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال