قیمت گلکسی نوت 7 سامسونگ از 849 یورو شروع می‌شود

هم اینک براساس خبرها و شایعات منتشر شده می‌توان از این موضوع اطمینان داشت که گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 از نمایشگری با خمیدگی دوگانه برخوردار بوده و از طرفی نسخه‌ای با صفحه نمایش تخت از این گوشی به احتمال بسیار زیاد وجود نخواهد داشت. از آن جایی که تا به امروز این شرکت گوشی‌های بسیار […]

هم اینک براساس خبرها و شایعات منتشر شده می‌توان از این موضوع اطمینان داشت که گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 از نمایشگری با خمیدگی دوگانه برخوردار بوده و از طرفی نسخه‌ای با صفحه نمایش تخت از این گوشی به احتمال بسیار زیاد وجود نخواهد داشت. از آن جایی که تا به امروز این شرکت گوشی‌های بسیار زیادی مجهز به این ویژگی را به بازارهای جهانی عرضه کرده است و البته تمامی آنها دارای قیمت بالایی بودند، پیش‌بینی می‌شود این فبلت جدید گران‌ترین گوشی‌ هوشمند ساخته شده توسط این شرکت تا به امروز نام بگیرد. منابع موثق اعلام کرده‌اند که قیمت گلکسی نوت 7 سامسونگ به احتمال بسیار زیاد از 849 یورو در اروپا شروع خواهد شد. یعنی قیمتی 50 یورو بیشتر از گوشی گلکسی اس 7 اج.

همیشه تولیدات سری نوت نسبت به خط تولید سری اس این شرکت در همان سال، قیمت بالاتری داشته‌اند. از طرفی با وجود ویژگی خمیدگی دوگانه نمایشگر این میزان از قیمت گوشی کاملا قابل توجیه خواهد بود. اما در هر صورت هر خریداری با دیدن قیمت این گوشی در خرید آن تردید کرده و در صورت خریداری نکردن آن یا از داشتن این گوشی امتناع کرده و یا این که چند ماه صبر خواهد کرد تا قیمت این فبلت افت کرده و در نهایت بتواند آن را خریداری نماید.

Samsung-Galaxy-Note-7-Colors

پیش بینی می‌شود گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ مشخصات فنی مشابه و یکسانی را در مقایسه با سری گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج این شرکت داشته باشد. علاوه بر آن به احتمال بسیار زیاد در این فبلت جدید قابلیت‌های تازه‌ای همچون اسکنر عنبیه چشم، درگاه USB Type-C، باتری بزرگتر و با احتمال بسیار زیاد میزان حافظه رم شش گیگابایتی را خواهیم دید. در کنار آن این گوشی  در نسخه‌ای جدید (براساس تصاویر منتشر شده) به بازارهای فروش عرضه خواهد شد. در نهایت اگر شایعات به حقیقت بپیوندند طی سه هفته آینده شاهد رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ خواهیم بود.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟‌ آیا گلکسی نوت 7 سامسونگ با این قیمت بالا به بازارهای جهانی روانه خواهد شد یا این که سامسونگ یک نسخه با نمایشگر تخت و ارزان قیمت را برای این محصول جدید در نظر گرفته است؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال