آپدیت اندروید 7 برای گلکسی نوت 7 در دو یا سه ماه آینده عرضه خواهد شد

با آن‎که شرکت ال‎جی از شرکت سامسونگ در عرضه‎ی اولین گوشی‎هوشمند اندرویدی دنیا با سیستم‎عامل اندروید 7.0 نوقا پیشی‎ می‎جوید (با ارائه‎ی گوشی‎هوشمند V20 خود)، بدون شک سامسونگ قصد دارد نسخه‎ی جدید اندروید را وارد بسیاری از دستگاه‎های خود کند. یکی از آن‎ها که اخیرا رونمایی شده است گوشی گلکسی نوت 7 است که در […]

با آن‎که شرکت ال‎جی از شرکت سامسونگ در عرضه‎ی اولین گوشی‎هوشمند اندرویدی دنیا با سیستم‎عامل اندروید 7.0 نوقا پیشی‎ می‎جوید (با ارائه‎ی گوشی‎هوشمند V20 خود)، بدون شک سامسونگ قصد دارد نسخه‎ی جدید اندروید را وارد بسیاری از دستگاه‎های خود کند. یکی از آن‎ها که اخیرا رونمایی شده است گوشی گلکسی نوت 7 است که در حال حاضر در مرحله‎ی پیش‎سفارش قرار دارد و باید از 29 مرداد روانه‎ی بازار مناطق مختلف جغرافیایی شود و از همان ابتدا دارای سیستم‎عامل اندروید مارشملو 6.0 خواهد بود.

طبق اعلام نشریه‎ی The Korea Times، شرکت سامسونگ تایید کرده است که گوشی نوت 7 این شرکت در طی “دو یا سه ما آینده” به‎روزرسانی آپدیت 7.0 نوقا را دریافت خواهد. بنابراین، بایستی انتظار داشته باشید که گوشی گلکسی نوت 7 شما (با فرض این‎که یکی از خریداران این گوشی باشید) مزه‎ی رسمی نوقا را در مهرماه یا آبان‎ماه بچشد. Koh Dong-jin، رییس بخش موبایل سامسونگ به نظر در این رابطه طی رویدادی رسانه‎ای که در کره‎ی جنوبی برای نوت 7 برگزار شده بوده است، حرف‎هایی زده است. او اعلام کرده است “ساخت یک پلت‎فرم بی‎نقص و پایدار برای کاربران بسیار امری خطیر است، بنابراین ما قصد داریم قبل از هرگونه ارائه‎ی آپدیتی برای سیستم‎عامل‎ها چندین نسخه‎ی بتا به اندازه‎ی کافی ارائه دهیم.”

The Korea Times هم‎چنین موردی که قبلا گزارش شده بود را نیز تکرار می‎کند: سامسونگ قصد ارائه‎ی مدلی از نوت 7 با داشتن 6 گیگابایت رم و حافظه‎ی داخلی 128 گیگابایت را دارد (گرچه تنها مختص بازار چین خواهد بود) و این شرکت هم‎چنان آماده‎ی ارائه‎ی گوشی‎های هوشمند همراهی با صفحات نمایش تاشو نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال