گوشی Galaxy Note 8 سامسونگ به زودی عرضه خواهد شد

در سال 2011 و زمانی که سامسونگ از سری جدید گوشی‌های‌هوشمند خود موسوم به نوت پرده برداشت، بسیاری از این فبلت‌های غول‌پیکر و داشتن یک گوشی با نمایشگری بزرگ استقبال کردند. طولی نکشید تا سری نوت گوشی‌های سامسونگ به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های بازار تبدیل شود. همه چیز به خوبی پیش می‌رفت تا این که […]

در سال 2011 و زمانی که سامسونگ از سری جدید گوشی‌های‌هوشمند خود موسوم به نوت پرده برداشت، بسیاری از این فبلت‌های غول‌پیکر و داشتن یک گوشی با نمایشگری بزرگ استقبال کردند. طولی نکشید تا سری نوت گوشی‌های سامسونگ به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های بازار تبدیل شود.

همه چیز به خوبی پیش می‌رفت تا این که سامسونگ تابستان امسال و با معرفی گلکسی نوت 7 گوشی آتشین را به کاربران تحویل داد. گوشی که تنها کمتر از یک ماه در بازار دیده شد و به علت آتش‌سوزی باتری آن، سامسونگ فراخوان جمع‌آوری و عدم تولید این گوشی را صادر کرد. بعد از اتفاقات پیرامون این گوشی، بسیاری بر این باور بودند که سامسونگ روند تولید و معرفی سری نوت را به پایان می‌رساند اما به نظر می‌رسد تابستان سال آینده بار دیگر شاهد سری دوست‌داشتنی نوت سامسونگ خواهیم بود.

DJ Koh، مدیر بخش موبایل سامسونگ در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرد که همچنان کاربران وفادار سری نوت منتظر معرفی گوشی جدیدی از سامسونگ هستند. از سوی دیگر، Tim Baxter، رئیس بخش شعبه‌ی آمریکای سامسونگ هم معتقد است بسیاری از کاربران گوشی‌های گلکسی نوت 5 و نوت 4 منتظر سری جدید گلکسی نوت سامسونگ هستند.

بنابراین به نظر می‌آید که سال‌ آینده سامسونگ برای جذب اعتماد دوباره‌ی کاربران کار بسیار چالش‌برانگیز را برعهده خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید گلکسی نوت 8، برای جبران فاجعه‌ی گلکسی نوت 7 چه ویژگی‌هایی را از خود ارائه خواهد داد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال