تصاویر پس‌زمینه گلکسی نوت 7 سامسونگ پیش از رونمایی لو رفت

در طی رویدادهایی که دیگر نباید آن‎ها را عجیب دانست، فردی تصاویر پس‎زمینه‎ی رسمی گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ را منتشر کرده است. فبلت در پیش روی سامسونگ در چند هفته‎ی گذشته عناوین اخبار وب‎سایت‎های زیادی را به خود اختصاص داده است، روندی که به دنبال نزدیک شدن به تاریخ رونمایی این گوشی در 12 […]

در طی رویدادهایی که دیگر نباید آن‎ها را عجیب دانست، فردی تصاویر پس‎زمینه‎ی رسمی گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ را منتشر کرده است. فبلت در پیش روی سامسونگ در چند هفته‎ی گذشته عناوین اخبار وب‎سایت‎های زیادی را به خود اختصاص داده است، روندی که به دنبال نزدیک شدن به تاریخ رونمایی این گوشی در 12 مرداد شدید‎تر هم می‎شود.

اولین گروه این تصاویر پس‎زمینه اشکال معمول هندسی و ‎سایه‎های رنگی است که به دنبال عرضه‎ی مدل‎های اخیر گوشی‎های سامسونگ به آن‎ها عادت کرده‎ایم.

گروه دیگر آن‎ها کاغذدیواری‎های متعلق به قلم S Pen سامسونگ است که از نظر رنگی با رنگ بدنه مطابقت می‎کنند. آن‎ها شامل رنگ‎های مشکی، نقره‎ای، آبی مرجانی و طلایی می‎شوند. حالا کاغذدیواری دارای رنگ ارغوانی با آبی مرجانی به هم می‎آیند، ولی ظاهرا احتمال عرضه‎ی نوت 7 به رنگ‎های صورتی/ ارغوانی را به وجود نمی‎آورد چون نوت 5 به رنگ طلایی صورتی و قبل از آن نوت 4 به رنگ صورتی کم رنگ دیده شده است.

تصاویر پس‌زمینه گلکسی نوت 7 سامسونگ را در زیر می‎توانید مشاهده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال