گلکسی نوت 7 سامسونگ ضدآب خواهد بود

گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در روز 12 مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد، ولی کم‎کم چیزی نیست که در مورد این فبلت فوق‎العاده مورد انتظار، مشخص نباشد. اطلاعاتی که از این گوشی وجود دارد شامل چیپست، طراحی آن و هم‎چنین تعدادی قابلیت‎ جدید از جمله اسکنر چشم، قلم S پیشرفته‎ و رابط کاربری […]

گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در روز 12 مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد، ولی کم‎کم چیزی نیست که در مورد این فبلت فوق‎العاده مورد انتظار، مشخص نباشد. اطلاعاتی که از این گوشی وجود دارد شامل چیپست، طراحی آن و هم‎چنین تعدادی قابلیت‎ جدید از جمله اسکنر چشم، قلم S پیشرفته‎ و رابط کاربری جدید و دوباره طراحی شده، می‎شود.

در طول چند ماه گذشته شاهد درز تصاویر زیادی از نوت 7 به بیرون بودیم، ولی اخیرا هر چند ساعت یکبار خبری در رابطه با این گوشی منتشر شده است. روز گذشته حتی تصاویری از این دستگاه را برای شما منتشر کردیم که تصاویر زنده‎ی این گوشی به شمار می‎رفتند.

حالا ما تصویر زنده‎ی دیگری از این گوشی در اختیار داریم که مهر تاییدی بر طراحی نوت 7 سامسونگ خواهد بود که در بالا مشاهده می‎کنید.

و باید اشاره داشت که ضدآب بودن این گوشی نیز تایید شده است. به لطف لیست موجود در وب‎سایت Zauba شما می‎توانید حالا مطمئن باشید که ضدآب و غبار بودن بخشی از ویژگی‎های نوت 7 خواهد بود تا اولین عضو سری نوت این شرکت قدرت مقابله با این عناصر را داشته باشد.

gsmarena_002

فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ در تاریخ 12 مرداد به صورت رسمی معرفی خواهد شد و باید یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن QHD از نوع Super AMOLED، چیپست اسنپ‎دراگون 821 یا Exynos 8893 به همراه 6 گیگابایت رم داشته باشد. از آخرین رابط کاربری سامسونگ نیز باید در این گوشی استفاده شده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال