گلکسی اس ۲۲ سامسونگ؛ بدون حاشیه و با نمایشگر عریض تر

تصاویر جدیدی که اخیراً از گلکسی اس ۲۲ سامسونگ منتشر شده است نشان می دهد نمایشگر آن نسبت به مدل های قبلی عریض تر شده و تقریباً بدون حاشیه عرضه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در عرضه گلکسی اس ۲۲ به دلیل عرضه زودتر گلکسی اس 21 تاخیر داشته […]

تصاویر جدیدی که اخیراً از گلکسی اس ۲۲ سامسونگ منتشر شده است نشان می دهد نمایشگر آن نسبت به مدل های قبلی عریض تر شده و تقریباً بدون حاشیه عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در عرضه گلکسی اس ۲۲ به دلیل عرضه زودتر گلکسی اس 21 تاخیر داشته است. اما تصاویر غیر رسمی ای از گوشی جدید خانواده گلکسی اس منتشر شده است که درباره صفحه نمایش این گوشی اطلاعاتی را بیان می کند. به گزارش جی اس ام آرنا تصاویر منتشر شده مربوط به طراحی جلوی گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس است. البته این تصاویر مربوط به محافظ های شیشه های این گوشی هستند. طراحی این محافظ‌های شیشه ای اطلاعاتی را در مورد ابعاد نمایشگر و همچنین طرح کلی این گوشی ارائه می کند.

با مقایسه این تصاویر با گوشی های نسل اس ۲۱ می‌توانیم به گوشه های کمی گردتر و عرض بیشتر نسل جدید پی ببریم. همچنین شاهد حاشیه های دور نمایشگر بسیار کمتر و متقارن هستیم. البته این اظهارنظرها تنها با کمک محافظ های نمایشگر انجام گرفته و در نهایت ممکن است کمی فریب دهنده باشد.

گوشی اس ۲۲ پلاس به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی و یک دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز است. البته این اطلاعات در مورد اس ۲۲ اولترا صحیح نیست و اطلاعاتی در مورد این گوشی به دست نیامده است. احتمالاً گوشی های اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس هر دو به دوربین اصلی ۵0 مگاپیکسلی مجهز خواهند بود.

در این گوشی ها از پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ استفاده شده است و کارت گرافیکی ساخت AMD نیز در آن به کار رفته. البته این اطلاعات سخت افزاری مربوط به بازارهای جهانی است و ممکن است در نسخه های چینی و آمریکایی از پرچمدار کوالکام استفاده شده باشد. شارژر هر سه مدل ۲۵ واتی است و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز در آنها استفاده خواهد شد. مدل اولترا نیز مجهز به قلم اس پن در بدنه خود است. احتمالاً باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و بیشتر از نسل قبلی خواهد بود.