Samsung Galaxy S5 LTE-A اولین تلفن هوشمند سامسونگ با نمایشگر QHD

درحالی که شاید کسی انتظارش را نداشت، سامسونگ یک ورژن مخصوص و ارتقا یافته از پرچمدار خود یعنی Galaxy S5 را معرفی کرد که مجهز به نمایشگر QHD است. این تلفن هوشمند که البته از نظر ظاهری تفاوتی با گلکسی اس 5 اصلی ندارد، ضمن داشتن رزولوشن نمایشگر 2560 در 1440 پیکسل، دارای پردازنده قدرتمند […]

درحالی که شاید کسی انتظارش را نداشت، سامسونگ یک ورژن مخصوص و ارتقا یافته از پرچمدار خود یعنی Galaxy S5 را معرفی کرد که مجهز به نمایشگر QHD است.

این تلفن هوشمند که البته از نظر ظاهری تفاوتی با گلکسی اس 5 اصلی ندارد، ضمن داشتن رزولوشن نمایشگر 2560 در 1440 پیکسل، دارای پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 805 نیز در قلب خود بوده و از 3 گیگابایت حافظه رم LPDDR3 بهره میبرد.

براساس چیزی که سامسونگ گفته است، نمایشگر 5.1 اینچ به کار رفته در Galaxy S5 LTE-A با فناوری Super AMOLED ساخته شده و ضمن داشتن رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل و چگالی پیکسل 576 پیکسل بر اینچ، 90 درصد فضای رنگی گاموت را پوشش میدهد، زمان پاسخگویی 0.01 میلی ثانیه داشته و کنتراست آن 1 یه 100 هزار است که با این ویژگی ها شاید مجددا شاهد تکرار برترین نمایشگر تلفنهای هوشمند در گلکسی اس 5 باشیم.

این تلفن هوشمند همچنین به لطف پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 805 از شبکه LTE-A نیز پشتیبانی میکند که پهنای باندی در حدود 3 برابر بیشتر از LTE استاندارد ارائه میدهد (255 مگابیت بر ثانیه).

از دیگر مشخصات آن میتوان به حافظه 16 و 32 گیگابایتی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، فیلمبرداری 4K، باتری 2800 میلی آمپر، آندروید 4.4.2، سنسورهای ضربان قلب و تشخیص اثر انگشت و بدنه ضد آب و گرد و غبار با استاندارد IP67 اشاره کرد.

درنهایت خبری از زمان عرضه ی این پرچمدار قدرتمند به بازار نداریم، اما میدانیم که متاسفانه فعلا و برای شروع فقط در کره جنوبی شاهد فروش آن با قیمتی در حدود 919 دلار خواهیم بود.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال