Samsung Galaxy S6 Edge: قدرتمندترین تلفن هوشمند جهان!

با هر روزی که پشت سر می گذاریم، قدم قدم به مراسم معارفه ی پرچم دار بعدی سامسونگ که احتمالا بهترین پرچم دار تاریخ این شرکت خواهد بود، نزدیک می شویم. شرکت سامسونگ آماده ی معرفی دو گوشی هوشمندِ Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge در کنگره ی جهانی موبایل در اول مارس سال جاری […]

با هر روزی که پشت سر می گذاریم، قدم قدم به مراسم معارفه ی پرچم دار بعدی سامسونگ که احتمالا بهترین پرچم دار تاریخ این شرکت خواهد بود، نزدیک می شویم. شرکت سامسونگ آماده ی معرفی دو گوشی هوشمندِ Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge در کنگره ی جهانی موبایل در اول مارس سال جاری میلادی می باشد. در حال حاضر در دیتابیس نرم افزار Antutu، تلفن هوشمندی ظاهر شده است با شماره مدل SM-G925W8. به همراه اطلاعات بنچمارک این گوشی، مشخصات سخت افزاری آن نیز در این دیتابیس قابل مشاهده می باشد و اگر حدس ما درست بوده باشد (که احتمال بسیار زیاد درست است) Galaxy S6 و مدل خمیده ی آن یعنی Galaxy S6 Edge، تبدیل به دستگاه های شگفت انگیزی خواهند شد که تمام دنیای موبایل را زیر بال خود خواهد دید!

با توجه به اطلاعات موجود در این دیتابیس، Galaxy S6 Edge مشخصاتی از قبیل، صفحه ی نمایش 5.1 اینچی با وضوح 2560 در 1440، پردازنده ی Exynos 7420، سه گیگابایت حافظه ی رم، یک دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو، 32 گیگابایت حافظه ی داخلی و اندروید 5.0.2، خواهد داشت. هیچ کدام از این مشخصات مار ار غافل گیر نکرد جز دوربین 20 مگاپیکسلی زیرا طبق شایعات قرار بود این گوشی از دوربین 16 مگاپیکسلی بهره ببرد.

همچنین این بنچمارک نشان دهنده ی کارایی فوق العاده ی سخت افزاری این گوشی می باشد. امتیاز این گوشی، 60978 ثبت شده است! این نشان دهنده ی این است که نسل جدید پردازنده های اگزینوس سامسونگ چه مقدار قدرتمند هستند. البته ممکن است این عدد به علت بهینه سازی نرم افزار برای بالا بردن بنچمارک نیز باشد. در هر صورت این تلفن هوشمند از یک سخت افزار فوق العاده بهره می برد و باید منتظر ماند و دید که این مطالب چه مقدار صحت دارند.

s6-edge-benchmark-2

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال