تصاویر زنده و جدیدی از گوشی‌هوشمند +Samsung Galaxy S6 edge منتشر شد

این روزها اخبار و تصاویر زیادی از گوشی‌های آینده و جدید کمپانی سامسونگ، یعنی +Galaxy S6 edge منتشر می‌شود و کمپانی سازنده نیز وعده داده که از این گوشی‌هوشمند و Galaxy Note 5، در تاریخ 12 آگوست به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. به تازگی نیز تصویر جدیدی از گوشی‌هوشمند Galaxy Note 4 و یک […]

این روزها اخبار و تصاویر زیادی از گوشی‌های آینده و جدید کمپانی سامسونگ، یعنی +Galaxy S6 edge منتشر می‌شود و کمپانی سازنده نیز وعده داده که از این گوشی‌هوشمند و Galaxy Note 5، در تاریخ 12 آگوست به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد. به تازگی نیز تصویر جدیدی از گوشی‌هوشمند Galaxy Note 4 و یک تلفن دیگر که به +Galaxy S6 edge منتسب است، منتشر شده که می‌تواند تصویر خوبی از ابعاد این گوشی در ذهن ما ایجاد نماید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، فبلت +Galaxy S6 edge در سمت راست قرار دارد و مهندسین کره‌ای نیز به خوبی موفق شده‌اند تا ابعاد Galaxy S6 edge را بدون تغییر خاصی در بدنه و یا بخشی از آن، افزایش دهند. تصویر زیر نیز نمایش بسیار خوبی از بخش‌های کناری، پشتی و جلویی گوشی دارد:

Samsung Galaxy S6 edge+ dummy poses for the camera 2

شایعاتی که تا کنون در مورد این گوشی منتشر شده‌اند نیز زیاد است و احتمالا شاهد به کارگیری چیپ Exynos 7422 یا Snapdragon 808 در این گوشی‌هوشمند باشیم. همچنین احتمالا محصول جدید سامسونگ صفحه‌نمایشی 5.7-اینچی با وضوح تصویر 2K داشته باشد. سازندگان برای دوربین پشتی نیز از سنسوری 16-مگاپیکسلی به همراه فلاش LED استفاده نموده‌اند و دوربین سلفی نیز به سنسوری 5-مگاپیکسلی مجهز شده است.

ما نیز چون شما بسیار مشتاقیم کهه بیشتر با +Galaxy S6 edge آشنا شویم اما باید تا 12 آگوست و معرفی رسمی این گوشی‌هوشمند در کنار Galaxy Note 5 صبر نماییم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال