ساعت هوشمند بعدی سامسونگ صفحه‌نمایشی خمیده خواهد داشت

سامسونگ با عرضه‌ی گوشی Galaxy S6 edge، نشان داد که می‌تواند محصولی گران‌قیمت‌تر از گوشی اپل را به بازار بقرستد و در زمینه گوشی‌های هوشمند، محصولی گران‌قیمت را در اختیار کاربران قرار دهد. اما کمپانی اپل، ساعت هوشمند گران‌قیمتی نیز دارد که علاوه بر داشتن اصالت در طراحی، امکانات بسیار بالایی را در اختیار کاربران […]

سامسونگ با عرضه‌ی گوشی Galaxy S6 edge، نشان داد که می‌تواند محصولی گران‌قیمت‌تر از گوشی اپل را به بازار بقرستد و در زمینه گوشی‌های هوشمند، محصولی گران‌قیمت را در اختیار کاربران قرار دهد. اما کمپانی اپل، ساعت هوشمند گران‌قیمتی نیز دارد که علاوه بر داشتن اصالت در طراحی، امکانات بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما سامسونگ در این زمینه چگونه عمل کرده است؟

هنوز سامسونگ راه زیادی را برای داشتن یک طراحی خاص برای ساعت هوشمند خود باید طی کند و پس از عرضه‌ی مدل‌های مختلف از ساعت هوشمند Gear، توانسته تجربه‌ی خوبی در این زمینه کسب کند. اما تصور می‌کنید که شکل ظاهری ساعت هوشمند بعدی سامسونگ چگونه خواهد بود؟ و آیا سامسونگ می‌تواند همانند اپل، ساعت هوشمندش را کاربردی‌تر از قبل کند؟

Samsung Galaxy S6 edge smartwatch Ready to drool at these pictures 2

همانطور که اطلاع دارید، سامسونگ مانور زیادی بر روی پرچم‌داران خود داده و از نام و صفحه‌نمایش خمیده گوشی Galaxy S6 edge، در هر جایی استفاده می‌کنید. حالا مهندسین شرکت Maform، طرح‌های مفهومی از ساعت‌ هوشمند سامسونگ با صفحه‌نمایشی خمیده منتشر کرده‌اند که نتیجه‌ی فوق‌العاده‌ای داشته است. در واقع اگر سامسونگ باز هم از صفحه‌نمایش خمیده و طرح کلی گوشی Galaxy S6 edge در ساعت هوشمند خود استفاده کند، تصاویر قرار گرفته، ماحصل این طراحی خواهد بود.

Samsung Galaxy S6 edge smartwatch Ready to drool at these pictures 3

تصاویر منتشر شده از ساعت هوشمند سامسونگ با نام Galaxy Gear، از طراحی S6 edge و صفحه‌نمایش خمیده ساعت بعدی خود استفاده کرده‌اند. حالا این امکان وجود دارد که برخی از بخش‌ها و ابزارها را می‌توانیم در نواحی مشاهده کنیم. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این بخش خمیده نیز نماندن جای هیچ گونه اثر انگشت بر روی آن می‌باشد.

همچنین در این طرح مفهومی، کاملا مشخص است که قسمت اصلی ساعت یعنی صفحه‌ی آن می‌تواند به هر دلیلی از بندها جدا شده و در جیب و یا بندهای دیگر همچون بند کیف قرار بگیرد. این موضوع دو مزیت دارد، یکی اینکه امکان شارژ کردن ساعت آسان‌تر از گذشته می‌شود و دیگری، جدا شدن راحت بندها از خود ساعت می‌باشد.

Samsung Galaxy S6 edge smartwatch Ready to drool at these pictures 4

نظر شما در مورد ساعت هوشمند بعدی سامسونگ چیست؟ آیا ساعت‌های هوشمند با اینکه چندین سال است که وارد بازار شده‌اند، می‌توانند جای ساعت‌های کلاسیک را بگیرند؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال