احتمالا گوشی‌هوشمند +Galaxy S6 edge به 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و چیپ Exynos 7420 مجهز خواهد شد

طبق اطلاعات رسمی که پیشتر منتشر شده بود، گوشی‌هوشمند +Galaxy S6 edge قرار است اواسط ماه آگوست و به همراه گوشی Galaxy Note 5 معرفی گردد اما هنوز هیچ اطلاعات مشخصی در مورد مشخصات فنی آنها در دست نیست. بر اساس اطلاعات جدیدی که از کشور ویتنام درز پیدا کرده، گوشی‌هوشمند +Galaxy S6 edge قرار است همانند گوشی […]

طبق اطلاعات رسمی که پیشتر منتشر شده بود، گوشی‌هوشمند +Galaxy S6 edge قرار است اواسط ماه آگوست و به همراه گوشی Galaxy Note 5 معرفی گردد اما هنوز هیچ اطلاعات مشخصی در مورد مشخصات فنی آنها در دست نیست.

بر اساس اطلاعات جدیدی که از کشور ویتنام درز پیدا کرده، گوشی‌هوشمند +Galaxy S6 edge قرار است همانند گوشی Galaxy Note 5، از 4 گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار چیپ Exynos 7420 بهره گیرد. اما اینبار تنها این شایعات نبودند که منتشر شدند بلکه یک تصویر مفهومی از این گوشی‌هوشمند نیز منتشر شد که لبه‌ی خمیده‌ی آن را خوبی نشان می‌دهد. اگر این اخبار حقیقت داشته باشند، گوشی‌های هوشمند +Galaxy S6 edge و Galaxy Note 5، اولین محصولات کمپانی سامسونگ هستند که به 4 گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده‌اند.

مورد دیگری که باید در مورد آن صحبت کنیم، چیپ به کار رفته در این گوشی‌هوشمند است. طبق شایعاتی که پیشتر منتشر شده بود، این گوشی‌هوشمند قرار است به چیپ Exynos 7420 مجهز گردد اما شایعات دیگری همزمان با این موضوع منتشر شد که از به کارگیری چیپ Snapdragon 808 خبر میداد. اما طبق اطلاعات جدیدی که در دست داریم، این گوشی‌هوشمند از همان چیپ Exynos 7420 که در پرچم‌داران قبلی سامسونگ استفاده شده بود، بهره خواهد برد اما اینبار با کلاک‌های بالاتر که معنای آن، چیزی نیست جز افزایش قدرت و عملکرد هسته‌های پردازشگر در این تراشه. آخرین موضوع نیز ظرفیت باتری گوشی‌هوشمند +Galaxy S6 edge می‌باشد که گفته شده 3000 میلی‌آمپرساعت است که البته میزان قابل قبولیست.

با این حال ما هنوز هم معتقدیم که ضخامت این گوشی بسیار پایین خواهیم بود اما امیدوارم که سامسونگ برای کاهش ضخامت گوشی، مجبور به کاهش ظرفیت باتری آن نگردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال