کسب بیشترین امتیاز در تست عملکرد AnTuTu توسط Galaxy S6

روز گذشته و به صورت کاملا رسمی، وب‌سایت AnTuTu اقدام به انتشار لیست امتیازات ثبت شده خود از محصولات اندرویدی کرد و نتیجه‌ی آن، نشان داد که گوشی‌هوشمند سامسونگ گلکسی اس 6، قدرتمندترین محصول اندرویدی ساخته شده تا این لحظه می‌باشد. همانطور که در لیست مشاهده می‌کنید، جایگاه دوم در اختیار نسخه‌ی edge از این گوشی‌هوشمند بوده و […]

روز گذشته و به صورت کاملا رسمی، وب‌سایت AnTuTu اقدام به انتشار لیست امتیازات ثبت شده خود از محصولات اندرویدی کرد و نتیجه‌ی آن، نشان داد که گوشی‌هوشمند سامسونگ گلکسی اس 6، قدرتمندترین محصول اندرویدی ساخته شده تا این لحظه می‌باشد. همانطور که در لیست مشاهده می‌کنید، جایگاه دوم در اختیار نسخه‌ی edge از این گوشی‌هوشمند بوده و پس از آن نیز گوشی HTC One M9، بهترین عملکرد را در مقایسه با سایر محصولات داشته است.

Samsung Galaxy S6 Tops AnTuTu’s Performance Charts 2

 هر دو گوشی‌هوشمند Galaxy S6 و Galaxy S6 edge، به تراشه‌ی 8-هسته‌ای Exynos 7420 مجهز بوده و گوشی‌هوشمند One M9 نیز از تراشه‌ی Snapdragon 810 بهره می‌برد. در متنی رسمی که از سوی وب‌سایت AnTuTu منتشر شده، آمده است که تنها رقیب اصلی Exynos 7420، می‌تواند تراشه‌ی Snapdragon 810 باشد اما به دلیل مشکلات حرارتی موجود در این چیپ، عملکرد آن تحت تاثیر قرار گرفته و همین موضوع سبب شده تا HTC One M9 نتواند امتیازی بالاتر کسب نماید. کوآلکام باید توجه بیشتری به این موضوع داشته و در آینده، توازنی میان گرمای تولیدشده و البته عملکرد تراشه‌های خود داشته باشد.

اما نکته‌ی جالب دیگر در این لیست، وجود 4 محصول از ساخته‌های کمپانی سامسونگ بوده که نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای، از نظر ساخت تراشه، بسیار موفق ظاهر شده است. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این مورد به دست آورید، می‌توانید به وب‌سایت AnTuTu مراجعه نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال