سامسونگ رسما از گلکسی اس 7 اکتیو رونمایی کرد؛ جان‌سختی با باتری غول‌آسا

شرکت سامسونگ به همراه اپراتور مخابراتی AT&T ایالات متحده، از گوشی گلکسی اس 7 اکتیو، که منحصرا به صورت قراردادی توسط این اپراتور راهی بازار خواهد شد، رونمایی کردند. نسخه‎ی تقویت شده‎ی گلکسی اس 7 سخت‎افزار داخلی مدل معمولی این گوشی را حفظ کرده ولی بدنه‎ی آن تقویت شده است تا هراسی از مقابله با […]

شرکت سامسونگ به همراه اپراتور مخابراتی AT&T ایالات متحده، از گوشی گلکسی اس 7 اکتیو، که منحصرا به صورت قراردادی توسط این اپراتور راهی بازار خواهد شد، رونمایی کردند. نسخه‎ی تقویت شده‎ی گلکسی اس 7 سخت‎افزار داخلی مدل معمولی این گوشی را حفظ کرده ولی بدنه‎ی آن تقویت شده است تا هراسی از مقابله با عناصر طبیعی نداشته باشد.

gsmarena_005

گلکسی اس 7 اکتیو سامسونگ دارای چیپست اسنپ‎دراگون 820، 4 گیگابایت رم و حافظه‎ی داخلی 32 گیگابایتی است که امکان افزایش آن با استفاده از درگاه میکرو اس‎دی وجود دارد. نمایشگر این گوشی با رزولوشن QHD ابعادی برابر با 5.1 اینچ دارد و به لطف افزودن یک لایه‎ پلی‎کربنات، نشکن است و وجود یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‎آمپر باعث شده ضخامت آن به نسبت نسخه‎ی معمولی افزایش یابد.

gsmarena_003

از سوی دیگر محصول تازه‌نفس و جان‌سخت سامسونگ دارای یک حسگر اثرانگشت در دکمه‎ی home خود است که برای اولین بار در این زیرخانواده‎ی مقاوم گلکسی‎ها شاهد آن هستیم.

گفته می‌شود AT&T فروش گلکسی اس 7 اکتیو را از 21 خرداد شروع خواهد کرد و این گوشی در سه رنگ ارائه خواهد شد که شامل طلایی شنی، سبز و خاکستری تیتانیومی هستند. باید اشاره داشت قیمت مدل‎های غیر قراردادی با این اپراتور هنوز اعلام نشده است.

تصاویری از این گوشی را ذیلا می‎توانید مشاهده کنید:

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال