مشکل ضدآب بودن گلکسی S7 اکتیو در تولیدات جدید برطرف شده است

اگر شما نیز صاحب یکی از گوشی‌های گلکسی اس 7 اکتیو شرکت سامسونگ بوده و از طرفی به تازگی خبر منتشر شده مبنی بر نقص این گوشی در تست‌های مربوط به ضد آب بودن بدنه را شنیده‌اید، نکته‌ای در مورد این گوشی ممکن است بر زخم‌های شما التیام بگذارد. با این که این گوشی از […]

اگر شما نیز صاحب یکی از گوشی‌های گلکسی اس 7 اکتیو شرکت سامسونگ بوده و از طرفی به تازگی خبر منتشر شده مبنی بر نقص این گوشی در تست‌های مربوط به ضد آب بودن بدنه را شنیده‌اید، نکته‌ای در مورد این گوشی ممکن است بر زخم‌های شما التیام بگذارد.

با این که این گوشی از مجوز IP68 به منظور مقاومت در برابر نفوذ ذرات آب برخوردار بود اما در هر صورت شرکت سامسونگ دوباره اعلام کرده است که در بروزرسانی‌های مربوط این گوشی، مشکل ورود آب به داخل بدنه گلکسی اس 7 اکتیو را حل کرده است. در واقع این شرکت کره‌ای اعلام کرده است که تمامی گوشی‌های گلکسی اس 7 اکتیو که از این زمان به بعد به فروش خواهند رفت فاقد این مشکل و نقص خواهند بود.

لازم به ذکر است که گلکسی اس 7 اکتیو تنها دارای نگارش AT&T برای کاربران ایالات متحده بوده و از مجوز IP68 همانند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج برخوردار است. این به آن معنا خواهد بود که براساس تبلیغات منتشر شده توسط شرکت سامسونگ، این سری از گوشی‌های هوشمند می‌توانند تا عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه دوام آوردند.

این در حالی است که به تازگی تعدادی از کاربران در تستی ویژه دو عدد از گوشی‌های گلکسی اس 7 اکتیو سامسونگ را در داخل یک محوظه‌ای که در آن آب با فشار 2.12 پوند در اینچ مربع قرار داشت، جای دادند. این گوشی‌ها در عمق کمتر از 1.5 متری بوده و ازطرفی به مدت 30 دقیقه در آن عمق از آب قرار گرفتند. در ادامه زمانی که این دو گوشی را بیرون آوردند مشاهده شد که نمایشگر گوشی‌ها در حال غیر فعال شدن بوده و از طرفی در بخش داخلی گوشی نیز میزان رطوبت بالایی گزارش شد. البته جالب است بدانید که گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ به سادگی توانستند این تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

شرکت سامسونگ به انتشار این تست‌ها واکنش نشان داده و اعلام کرد که گوشی گلکسی اس 7 اکتیو دارای مجوز IP68 بوده و از این رو گارانتی آن باز هم برای شرکت‌ها قابل تضمین خواهد بود.

از طرفی در ادامه اعلام کرد که مشکلات مربوط به گلکسی اس 7 اکیتو در زمینه ورود و نفوذ آب به داخل بدنه آن، یک مشکل مربوط به تولید این گوشی بود و هیچ ربطی به این مجوز پیدا نخواهد کرد. به همین منظور اقدام به حل این موضوع کرده‌ایم و در این زمینه نیز موفق بوده‌ایم. در نهایت این شرکت اعلام کرد که خط تولید خود را اصلاح کرده است و از این تاریخ به بعد گوشی‌های گلکسی اس 7 اکتیو در این زمینه مشکلی را بروز نخواهند داد. البته می‌بایست به این موضوع نیز اشاره کرد که دستگاه‌های به فروش نرفته موجود در فروشگاه‌ها هنوز هم دارای چنین مشکلی خواهند بود.

مسئول شرکت سامسونگ در ادامه اضافه کرد که براساس گارانتی موجود، گوشی‌های گلکسی اس 7 اکتیو آسیب دیده براساس نفوذ آب، تعویض خواهند شد.

آیا گوشی گلکسی اس 7 اکتیو شما نیز به دلیل نفوذ آب آسیب دیده است؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال